Heeft u vragen over subsidies?

  • vouo90sf@kpnmail.nl

    Ik woon in Badhoevedorp,gemeente Haarlemmermeer.Ik wil door mijn energieprovider Nuon de muren van mijn huis(spouwmuren) met steenwol laten isoleren. Geeft de gemeente Haarlemmermeer daar een subsidie voor? Moet ik dat bij de gemeente aanvragen of gaat de aanvraag via Nuon?

    M.van Joost

  • Louis Jurgens

    Geachte lezer,

    Sinds enkele maanden heb ik een zetel in de dorpsraad van sloten en oud-osdorp De dorpsraad heeft o.a. een adviserende rol richting het stadseel Amsterdam nieuw-west waar het gebied van de dorpsraad onder valt. Om de saamhorigheid in het gebied te bevorderen wil de dorpsraad evenemeneten organiseren voor en door de bewoners van het gebied. De dorpsraad beschikt echter over een zeer klein budget en heeft geen geld voor het organiseren van dit soort evenementen. Wellicht is er bij een (subsidie)fonds bekend dat een steun in de rug kan bieden bij het organiseren van evenementen en andere buurt bijeenkomsten.

    Op voorhand bedankt voor uw moeite.

    Vriendelijke groet,

    Louis Jurgens

    Dorpsraad Sloten oud-Osdorp

    www.dorpsraadslotenoudosdopr.nl

  • Linda Schut

    Geachte ik ben Linda Schut en heb in Zaandam de Stichting de Saense voedsel bank voor dieren op gericht samen met een groepje van 7 vrijwilligers . Wij zijn 22 oktober 2009 begonnen en hebben het erg druk wij werken samen met het S.M.D., de Sociale dienst ,de brijder stichting en de plaatselijke voedsel bank voor mensen . Die sturen allemaal mensen naar ons toe voor hulp en die geven we ook en heel vaak uit ons eigen zak . Wij hebben een paar sponsoren die ons helpen maar wij krijgen het steeds drukker door de toenemende armoede . Mijn vraag is of wij in aanmerking komen voor hulp die hebben wij erg hard nodig ,wij hebben geen auto en ik vervoer alles op mijn oude brommertje maar die vaak stuk . Ik betaal vaak voer uit eigen zak maar die is ook leeg ik raak zo ongeveer wanhopig . Die dieren en mensen moeten echt geholpen worden maar wij hebben totaal geen inkomen en nu doen wij alles vanuit mijn woning ,maar ook die is gewoon te klein . Ik nodig u uit om onze website te bekijken http://saensedierenvoedselbank.come2me.nl/ en onze hyves site om zo een beetje inzicht te krijgen wat wij zoal doen http://dieren-voedselbank.hyves.nl/ Ook bent u ten alle tijden bij mijn thuis welkom om te zien hoe wij werken . Help ons Helpen u kunt mij voor meer info altijd bellen Tel. 06-39503966 B.G.G. 075- 7850412 vriendelijke groet Linda Schut

  • A.M. van Eerden

    Hoi wij ( stichting Hoop&Herstel) willen in de regio Amsterdam een soort van cafe beginnen waar alleen alcoholvrije drankjes worden geserveerd. Dit idee komt voort uit de AA. Wij zijn dus opzoek naar mogelijke subsidies. De vraag is welke of iemand die ons daarbij kan helpen.

    Met vriendelijke groeten Adrie van Eerden

  • Dexter

    ik las op verschillende sites (meermetminder.nl en www.subsidies-overzicht.nl) dat de subsidie op dubbel glas voorbij is, klopt dat?

  • ton

    als alleenstaande ouder zijn kinderen twee keer in de week naar school doet is hij natuurlijk later nou is mijn vraag of hier een subsidie voor is zodat de baas toch iets blijer wordt

  • WINNY

    Ik heb recht op verscheidene subsidies.

    Omdat Ik niet wil dat de verstrekte subsidie niet op mijn bankrekening komt

    maar wel echt op mijn eigen bankrekening komt wil Ik weten aan wie en met wie Ik het beste kan

    commiteren Ik bedoel de subsidie in Duitsland voor renovatie van schilderwerk buitenzijde en kozijnen

    van deuren en ramen en herstel van mijn buitenkant dak, dakgoten afwateringssysteem, loodranden van erkers

    en regenpijpen, en geisoleerd dak binnenzijnde nadat buitenzijde correct is bevonden,-

    verder voor werkzaamheid ook innovatie en opstart subsidie verkrijgen graag.

  • WINNY

    Bij wie en waar kan Ik het beste en vlug subsidie verkrijgen

    in buitenland Duitsland voor renovatie project,

    en voor start en innovatie werkzaamheid.

    Ik ben een dame en moet beslist betrouwbare

    subsidie verstrekkers hebben

    waar het verstrekte geld op mijn eigen bankrekening nummer

    wordt geboekt en niet verdwijnt.

    Geef me de gouden tip a.u.b.

    WINNY

  • M. Kleijn

    Wij gaan ons wijkgebouw, opknappen omdat het geheel uit de tijd is, alleen van binnen. WC, Muren, Vloer, en Keuken'

    Graag u reactie.

    M. Kleijn.

  • R.Leinweber

    Krijg je voor het behalen van een ISO certificaat 9001 en 14001 ook een subsidie.

    vr.gr

    R.Leinweber