Heeft u vragen over subsidies?

  • Birgitta

    Waar kan ik subsidie aanvragen voor een opleiding HVK?

  • pascal horsmans

    hoi met pascal ik heb de volgende vraag ik heb een horeca zaak bij mij in de wijk ligt een buurthuis deze krijgt van de gemeente geld om een grote keuken te maken

    ik wil graag in mijn zaak een grote kinder speelplaats aanleggen kosten 70.000 euro kan ik hier ergens voor aanklopen om dit bedrag los te krijgen want dit is paracomisie in de zaal van het buurthuis worden feesten gegeven en is een stichting waarom hun wel en ik niet is mijn vraag

  • Lianne

    Hallo,

    wij doen een onderzoek naar geestlijk gehandicapten, en wij vroegen ons af hoe het zat met de subsidies?

    kunt u ons daarmee verder helpen?

    Alvast bedankt

  • alex broekhart

    Geachte mevrouw/heer,

    Wij zijn een stichting Right to the Future, die belangen behartigt voor de kansarme mensen zowel jongeren als ouderen.

    Wij willen met jongeren uit Holland de bevolking van Litouwen helpen met het opbouwen van b.v. sportlocaties, recreatieruimtes, scholen, etc.

    Wij hebben contacten in Litouwen met de bevolking aldaar, zodat wij snel kunnen handelen.

    Zijn hier subsidies voor, zodat wij met de kennis uit Holland en de financiele middelen vanuit Brussel, deze mensen een betere toekomst kunnen geven.

    Met vriendelijke groeten,

    Stichting Right to the future

    www.righttothefuture.com

    info@righttothefuture.com

    Alex Broekhart

    Wim Brauns ( Litouwen )

  • wijffels

    Geachte mevrouw/mijnheer,

    Ik ga binnenkort in eigen beheer als particulier een bedrijfsgebouw plaatsen. Ik las onlangs, dat aannemers veel subsidie laten liggen. Kunt u mij zeggen, welke subsidiemogelijkheden hiervoor zijn en waar ik deze kan aanvragen?

    Met vriendelijke groet,

    Filip Wijffels

  • Yvonne Corbesir

    Weet u of er een subsidie beschikbaar is voor het fokken van het Rack schaap.

    Ik woon in Hongarije.

  • Yvonne Corbesir

    Bij Rack wordt Rackaschaap bedoeld. In Hongarije ook wel Rackajuh genoemd.

  • Peter Groothuis

    Dag Remco,

    Kunnen die mensen dan niet bij een regionale GGZ een indicatie aanvragen voor een persoons gebonden budget?

    Die kunnen ze ondermeer inzetten voor coaching…

    En het oprichten van een stichting voor degenen die tussen wal en schip vallen is wel een goed idee.

    Wat helpt is als je een soort projectbeschrijving maakt met doel, doelgroep, probleemstelling, visie, mogelijke aanpak, pilot project…

    Dan kan ik eens rondkijken wat er mogelijk is….

    Vriendelijke groet,

    Peter Groothuis

    www.artofado.nl

  • raja

    Beste,mensen

    ik heb vraag over subsidies,ondernemers van ferdinandbol straat ,door de metro noord line amsterdam.

    ik heb heel molijk me met klant ,er zijn niet veel klant loopt meer in deze straat omstnadgheid ven werk op straat.

    Raja

  • Kirsten Schimmel

    Geachte heer/mevrouw,

    Graag zou ik willen weten wat de mogelijkheden qua subsidies zijn.

    Wij starten dit najaar met een opleiding voor jongeren en werkzoekenden om ze op te leiden tot basis lichttecnici.

    Wij zijn zelf een uitzendbureau in de concert-, evenementen en festivalbranche.

    Door deze opleiding & stages willen we ze aan het werk zetten.

    Ik verneem graag wat de mogelijkheden zijn en waar ik moet beginnen om dit op te starten.

    Met vriendelijke groet,

    Quinty's Crew B.V.

    Kirsten Schimmel

    Office Manager