Wie heeft er subsidiehulp nodig?

• Stephanie

Hoi Sabrina,

Ik ben voor mijn stage bezig met een plan om voor mensen met kanker wat afleiding te bezorgen. Dit in de vorm van een dagtrip, verwendagen enz…

Dit is dus puur uit fictie geschreven, maar er komt dus ook een financieel plan bij kijken. Waar we dus ook afhankelijk zijn van subsidies giften enz.

Zou jij mij hier informatie over kunnen verstrekken, bijv wat voor soort subsidies in aanmerking komen voor een degelijk plan???

Mvg,

stephanie

• marieke

Hallo Sabrina

Ik vertrek in februari voor 3 maanden naar Zuid Afrika om vrijwilligerswerk te doen op een project met kinderen. Voor dit project wil ik graag geld inzamelen, zijn er ook fondsen die ik kan schrijven?

Alvast bedankt voor je hulp

Groetjes Marieke

• Promotion Diva's

Op dit moment ben ik bezig een stichting op aan het zetten om jongeren de mogelijkheid te geven hun kansen waar te maken. Veel jongeren zijn niet in het bezit van een diploma doordat ze deze door verschillende omstandigheden niet hebben kunnen behalen en wel de kwaliteiten hebben. Het doel is om jongeren mee te laten draaien in de maatschappij en ervaring op te doen.

• Marissa

Goedemiddag Sabrina,

Ik wil een peuterspeelzaal opstarten in de vorm van een stichting. Omdat ik de contributie laag wil houden, zodat het ook voor de mindere inkomens toegankelijk is, is het eigenlijkwel van belang dat ik subsidie zou kunnen krijgen of sponsers zou kunnen werven. Met de gemeente heb ik al wel een schikken over de huur, maar als ik ook nog een eigen inkomen eruit moet halen kom ik eigenlijk toch wat tekort.

Ik zoek me suf, maar kan helaas weinig vinden. Ik zou het fijn vinden als je me daar bij zou kunnen helpen.

Groetjes Marissa

• Monique Riemersma

Hoi Sabrina,

Ik en mijn man zijn eventueel van plan om in de toekomst een kindertehuis op te starten.

Daarbij is het voor ons belangrijk om van te voren te weten welke subsidies mogelijk zijn. Zo jij ons kunnen helpen om uit te zoeken voor welke subsidies wij in aanmerking komen?

Groetjes, Monique

• Tom

Geachte heer, mevrouw,

Thans willen wij als bedrijf het opzetten van een museumspoorlijn ondersteunen. Welke subsidie mogelijkheden heeft de museumstichting?

Met vriendelijke groet,

Tom Peters

• Mateo

Hallo Sabrina

Ik ben bezig in Litouwen een bedrijfje op te zetten

doe je ook EU subsidies?

m vr gr Mathieu

• Mieke de Jong

Beste Sabrina,

Je komt als geroepen, want ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben bezig met het opzetten van een online onderneming.

Het is een online, lokaal magazine. Iedereen die wil, die kan schrijven op de site (bloggen) De stukjes worden gekoppeld aan de woonplaats van de auteur. De bezoeker van de site vindt op die manier herkenbare verhalen en handige informatie over zijn regio. Regionaal nieuws, gebracht door de inwoners.

Ook zullen er redactionele bijdrages zijn, zoals interviews, maar ook (video)reportages.

Op die manier wordt de stad gepromoot, vanuit de gebruiker (inwoner) Een mooie manier van citymarketing.

Ik begin in Alkmaar. Vanaf maart 2007 komt daar iedere maand een stad bij. Ik wil graag weten of er potjes zijn waaruit deze regiopromotie ondersteund kan worden.

Alvast heel hartelijk dank voor je bijdrage!!

Groeten,

Mieke

• Nijesca

Hoi Sabrina,

Ik zit in de UWV en zou graag voor mezelf willen beginnen, ik wil beginnen met een bedrijf in de maatschappelijk branche. Ik wil weten wat voor kansen er voor mij bestaan om subsidie te kunnen aanvragen. Ik heb gehoord dat er fondsen zijn die vrouwen subsidie geven die herintreders zijn maar weet niet waar ik zoeken moet. Als jij mij zou kunnen helpen laat het even weten

• Peter

Hallo,

Ik heb als particulier een oud huisje gekocht,

deze wil ik volledig gaan verbouwen,

zou je misschien iemand weten die me kan vertellen

of ik ook subsidies kan krijgen.

Alvast bedankt.

groetjes peter