Wie heeft er subsidiehulp nodig?

• Sabrina

Geachte,

Voor mijn stageproject ben ik een subsidie helpdesk aan het opzetten. Ik ben hierbij op zoek naar bedrijven die vragen hebben op het gebied wat de subsidie mogelijkheden zijn voor hun onderneming.

Ik krijg graag reacties!

Mvg

Sabrina

• Brian Winkels

beste sabrina,

Ik zou graag meer willen weten over de mogelijkheden van subsidies voor het bedrijf waarvoor ik werk, als jij mij daar dieper en duidelijke informatie over kan verschaffen dan zouden wij daar graag eens over willen praten.

Met vriendelijke groet,

Brian Winkels

• Sabrina

Beste meneer Winkels,

Allereerst bedankt voor uw reactie.

Zou ik u dan misschien uw emailadres aan mij willen doorgeven, dat communiceerd iets makkelijker.

Alvast bedank!

Met vriendelijke groet,

Sabrina Meesters

s.meesters@fontys.nl

Brian Winkels schreef:

>

> beste sabrina,

>

> Ik zou graag meer willen weten over de mogelijkheden van

> subsidies voor het bedrijf waarvoor ik werk, als jij mij daar

> dieper en duidelijke informatie over kan verschaffen dan

> zouden wij daar graag eens over willen praten.

>

> Met vriendelijke groet,

>

> Brian Winkels

• S Bergwerf.

Hallo Sabrina,

Aangezien wij een stichting willen opstarten om mensen bijstand te verlenen in allerlei maatschappelijke kwesties, zouden wij graag wat meer info willen krijgen over het eventueel kunnen verkrijgen van subsidie hiervoor.

Bij voorgenoemde maatschappelijk kwesties moet je denken aan o.a schuldhulpverlening, contacten leggen met instanties waar de mensen zelf niet capabel genoeg voor zijn en stuen bij alle voorkomende probelemen die kunnen opduiken in een mensenleven.

Graag jou visie hierop en eventueele mogelijkheden voor ons!

In afwachting van je antwoord, verblijf ik,

met vriendelijke groet,

Sanne van Griensven - Bergwerf

• lissy distel

Beste Sabrina

Over mijn vuinisbakken project vroeg je meer uitleg dat heb ik je verstuurd maar nog geen reactie.

Zou je dat nog willen doen?

groeten,

Lissy Distel

• Mieke

Beste Sabrina,

wat een mooi aanbod. Ik heb enkele subsidievragen voor mijn bedrijf. Ik hoop dat ik iets van je hoor.

Met vriendelijke groet,

Mieke

• lars

Geachte heer / mevrouw,

ik heb een aantal vragen voor ur. U zou me hier enorm mee helpen om deze te beantwoorden!!

Hoe moet je subsidie verantwoorden?

Wat is wel en wat is niet subsidiabel?

Wie verstrekken er allemaal subsidies?

Hoe stel je een verantwoording op, welke onderdelen moeten daarin?

Hoe is het geregeld met het ESF, Wat is het en wat valt daar, hoe te halen?

graag respons!

Alvast bedankt voor uw moeite!!

gr,

Lars

• Nelleke

Hallo Sabrina,

Wij zijn een rechtswinkel voor jongeren aan het oprichten in de vorm van een stichting. Wij vroegen ons af of en hoe wij hiervoor subsidie kunnen aanvragen en bij welke organisaties wij dit eventueel zouden kunnen doen. We zouden ook graag willen weten welke eisen hieraan verbonden zijn.

Hopelijk kun je ons hierbij helpen.

Groeten Nelleke

• Nelleke

Hallo Sabrina,

Wij zijn een rechtswinkel voor jongeren aan het oprichten in de vorm van een stichting. Wij vroegen ons af of en hoe wij hiervoor subsidie kunnen aanvragen en bij welke organisaties wij dit eventueel zouden kunnen doen. We zouden ook graag willen weten welke eisen hieraan verbonden zijn.

Hopelijk kun je ons hierbij helpen.

Groeten Nelleke

• marco dietvors

Hallo,

weet jij wat voor mogelijkheden er zijn op subsidiegebied ivm bedrijfsverplaatsing?

Situatie: verplaatsing van hotel voor buitenlandse (Poolse) seizoenarbeiders uit het centrum van het dorp naar een plek buiten het dorp (Anna Paulowna, Noord Holland)

Succes en alvast bedankt.

groeten,

Marco Dietvors