Mag ik als vrouw op straat lopen met een bikini top en een latex onderbroek (huidskleur) met penis?

Verder geen andere kleren aan, alleen dat.

een week geleden
in: Wetgeving
9.7K
crispy
een week geleden
Was je dat van plan dan?
tinus1969
een week geleden
Ik vermoed dat de dildo dit 'aanstootgevend' maakt, en dat het antwoord daardoor 'nee' is.
BonBonvanJohn
een week geleden
U doet hiermee niet aan naaktlopen dus ik zou zeggen dat het moet kunnen. Ik woon zelf in het centrum van de stad en ik zie de meest rare outfits voorbij komen. Ik kijk er niet meer van op
Castle
een week geleden
Met carnaval zal het minder uitmaken dan nu. Waarom zou u dit willen doen?
HeerVoldemort
een week geleden
@Crispy nou eigenlijk wel ja. Ik identificeer mij namelijk met een naakte man en ik wil mijn ware ik vrij laten. Maar zonder dollen, nee, mijn vraag kwam voort uit de andere vragen van de afgelopen weken. Over naaktlopen, in je blote onderkant in de auto zitten.

Antwoorden (1)

Dat ligt er vooral aan waar en wanneer. In gezelschap van een vrijgezellenfeest om 1 uur 's nachts in een uitgaansgebied zul je er wellicht mee wegkomen. Om half 4 's middags bij een kinderspeeltuin zou ik daar niet op rekenen.

Artikel 239 gaat over Schennis van de eerbaarheid. Dat is een veel ruimer begrip dan alleen 'naakt lopen'. Je kunt er vanuit gaan dat er mensen zijn die er aanstoot aan nemen en het is overduidelijk een bewuste actie, bedoeld om de aandacht te trekken. Als je dat doet op een plek waar anderen (in het bijzonder minderjarigen) dat kunnen zien (dus ook je eigen deuropening, voortuin of balkon) dan is dat niet toegestaan.

Het zal van de dienstdoende agent of boa afhangen of die alleen een waarschuwing geeft of direct een sanctie oplegt. Hangt allemaal vooral af van de omstandigheden, tijd, plaats, etc.
Inekez1
een week geleden