ik heb een heel plan liggen, wat zichzelf goed terug kan verdienen, maar een opstart zonderr subsidie of gift is heel erg lastig, vandaar dat ik vraag of iemand weet hoe ik dit aan zou moeten pakken, of steun om mijn plan verder uit te werken, een plan wat op langere termijn een pracht plan is, is wel gebleken, kijk naar het sucses van utopia, mijn plan is er voor jeugd die ook graag de handen uit de mouwen willen steken, en dit plan verder uit te werken, we hebben wat in kas, maar dit is nog niet voldoende om het project op te starten, sponsoring is ook aan gedacht, maar we willen niet te commercieel worden door blind te worden van borden die door sponsors geplaatst zijn, of shirts waar alle sponsors op willen staan, die verplicht gedragen moeten worden door dat de sponsorts dat willen bepalen, is dat uberhoupt mogelijk, ik hoop van wel, ik wil door het park kunnen lopen over 1 a 2 jaar, zonder reclame borden in het park of op de hutten tegen te komen, is dit mogelijk, kan er bijvoorbeeld een tunnel gemaakt worden met sponsor reclame in de vorm van cravity, in de sponsor cravity steeg, om maar iets te noemen, waar een sponsor kan bepalen welk vak hij zijn reclame op onze wijze kan leten gelden, kunnen de hutten die gebouwd worden in een bepaalde kleurstijl door sponsors bepaald worden, kunnen bankjes geadopteerd worden door sponsors, wat voldoende zou moeten zijn, zo'n park wil ik statren, kijk op mijn facebook pagina genaamd happyland en steun dit plan door vind ik leuk aan te klikken mail of bel naar happycompanie@live.nl

of bel 0527-246475, en bespreek dit met mij, wat de bedoeling is, van het hele gebeuren, heeft u een stuk grond, waar het liefste ook aardig wat bomen staan, en niets mee gebeurt, help happyland groot worden op een kinderrijke manier…0527-246475 happycompanie@live.nl