kringloop

  • gerrit-jankommer@tele2.nl

    Wie kan mij inlichtingen geven over een krinloop starten ,

    ik ben nu een jaartje met spulletjes op rommelmarkten te vinden ,en heb een schuurverkoop gedaan ,

    Maar dit is voor mij te klein ,

    Ik ben namelijk een partikulier die graag wat wil doen voor de armsten onder ons ,en het opgebrachte geld

    gaat dan ook voor 100% naar zendings werk .

    om dit zo te houden ,ben ik op zoek om een klein winkeltje te gaan starten ,maar hoe zit het met vergunningen en zo

    ik ben geen stichting ,wie kan mij inlichtingen verstrekken .

    vriendelijke groet gerritjan kommer Heerde

  • mony

    het idee een kringloopwinkel te starten heb ik al heel lang maar nu dat ik in ww zit krijgt meer vorm .ik heb von ww toestemming om onderzoek te doen en bedrijfsplan te maken .maar dat vind ik juist heel moeilijk.niet mijn idee hoe ik het will realiseren nee meer de financieele kant von het verhaal.de winkels wat te huur staan zijn zon 1000 euro.dann de andere kostengas/water/stroom/verzekeringen het reserveren von belastinggeld enz.dat is een heel hooop en of ik dat voor elkaar krijg om zoveel te verdienen dat ik er ook von leven kann.heb ook al gekeken wat als ik het als stichting doe maar vind niet de antwoorden die ik zoek.wie weet hoe ik beste kann aanpakken of doen of heeft goede ideenen om mijn beter op weg te helpen.echt vind bedrijfsplan maken heel moeilijk mony