subsidie speeltuin

  • wil

    wie kan mij vertellen voor welke subsidies ik in aanmerking kom.

    ik wil een indoorspeeltuin beginnen de atracties hiervan zijn voor 70% geschikt voor gehandicapten.

    tevens worden er workshops voor kunst (schilderen, kleien ed) en muziek gehouden (echte basis instrumenten)

    dit is echt geschikt voor kinderen tussen de 0 en 13 jaar

    wie wil en kan helpen met financiering

    wil

  • hemme

    In welke provincie wilt u dit project starten

  • Marcel

    Ik vraag me ook af welke subsidies er te krijgen zijn.

    Ik zit zelf te denken aan het oprichten van een binnenspeelplaats in Friesland.

    Met een educatieve tint. Gericht kwa thema op natuur en milieu.

    Wie kan mij wat tips geven

  • ed

    Marcel,

    Subsidie pot zul je niet vinden gewoon naar de bank met een zeer goed onderbouwd ondernemersplan let op een speeltuin indoor kost inc alle voorzieningen tussen de 3 en 4 ton, dus eigen vermogen van 30% moet er zijn , tevens 20 kilometer afstand van een bestaand speelparadijs i.v.m concurrentie anders geen bestaansrecht, wij zijn er zelf in werkzaam.

  • Harrie Kerkhof

    Beste,

    NUSO en/of Oranjefonds zijn wellicht een partijen die kunnen helpen.

    Daarnaast denken wij graag mee met de inrichting als leverancier van speel- en sporttoestellen.

    Vriendelijk groetend,

    Harrie Kerkhof - Yalp

    www.yalp.nl

  • Peter

    Dit spreek mij ook heel erg aan een indoor speeltuin tussen het groen en biologische producten “back to nature” kinderen spelende wijs de basis elementen bij brengen.

  • Twan

    Als je een relatief vernieuwende speelplek hebt en ook toeristische doeleinden heeft, dan zou het wel eens subsidiabel kunnen zijn.

    Wij begeleiden o.a. ondernemers met het verwezenlijken van hun plannen. Ondersteuning bij het vinden van subsidiewerving is daar een onderdeel van.

    En we werken ‘no cure, no pay’. Als ik van dienst kan zijn, dan hoor ik dat graag.

    Vriendelijke groet,

    Twan Bierens