Even uitleggen wie ik ben en wat ik doe: Ik ben Karin Kruijssen, 42 jaar, getrouwd, parttime werkzaam en de zus van Jeannine. Jeannine heeft in mei 2008 een zware herseninfarct gekregen waardoor haar leven maar ook zeker dat van haar gezin en familieleden drastisch heeft verandert. haar verhaal is te lezen op www.jeannine1805.waarbenjij.nu Het gaat nu naar omstandigheden redelijk goed met Jeannine, maar door alles wat we mee gemaakt hebben de laatste tijd, zijn we veel dingen anders gaan zien en heeft ons aangespoord om een project op te zetten.

En zo ontstond PROJECT WHEELCHAIR. Inmiddels een echte STICHTING ! het doel van de stichting is om het in de toekomst mogelijk te maken voor mensen met NAH (niet aangeboren hersenletsel) met een gerust en verzorgd gevoel vakantie aan te bieden in Turkije waar wij een kleinschalig complex op willen zetten. Maar ook zeker voor de familieleden, om deze even te ontlasten. Daarnaast inzameling hulpgoederen voor mensen met een beperking in turkije. Op onze site www.stichtingwheelchair.nl is alles na te lezen of wordt je door verwezen naar onze hyvessite die elke week ge-updated wordt.

Maar nu mijn vraag : Weet iemand of hier een subsidie voor te krijgen is ? en waar moet ik dan gaan zoeken ?

Ik heb al rondgesurft op de subsidie startpagina, maar zie door de bomen het bos niet meer.

Wie helpt me aan de goede informatie

Groetjes karin