Subsidie op aangepaste auto voor lange vrouw

  • Martine Balster

    Hallo allemaal,

    Weet iemand of je ook subsidie krijgt om je auto aan te passen zodat je met 2.04m in een redelijke auto past.

    Ivm lengte kan ik niet in alle auto's en is het aanbod dus beperkt.

    Ik hoor graag van iemand.

    Groeten Martine

  • Robin K

    Hallo Martine,

    Sommige gemeenten geven via de WMO (Wet Maatschappelijke Ondersteuning) een vergoeding voor aanpassingen van een auto i.v.m. een handicap. Jouw vraag kan je daarom het beste voorleggen aan de gemeente waarin je woont. Iedere gemeente heeft een WMO Loket (vaak ook online) waar je terecht kunt met dit soort vragen.

    Overigens geef ik je niet veel kans. Er zullen niet veel vrouwen zijn van 2.04 m, maar er zijn best veel mannen van die lengte. Mijn broer is bijvoorbeeld langer dan 2 meter en toen hij een motor kocht, was zijn keuze ook beperkt. Hij kon toen geen subsidie krijgen.

    Robin

  • Martine

    Hallo Robin,

    Bedankt voor je reactie.

    We zijn inmiddels voorzien van andere auto waar ik goed in kan zitten, dus die subsidie voor aangepaste auto is niet meer nodig.

    Groeten Martine

  • Victor

    Hallo Martine,

    Tijdens het lezen van je forum, vroeg ik me af welke auto je nu gekocht? Dit wil ik weten ivm een geweldige vrouw die ooit ben tegengekomen, Esther heette ze. Zij was 1,95 meter lang.

    Groetjes en veel succes,

    Victor

  • Langzijn.nl

    Kijk eens op www.langzijn.nl/auto voor geschikte auto's voor lange vrouwen (en mannen ;) )

  • Fondswereld.nl

    Neem even een kijkje op de website www.fondswereld.nl