fonds voor christelijke jongeren

  • Ineke Lubbers

    We hebben een stichting voor (christelijke) jongeren. Ons doel is om voor jongeren vanuit een christelijke visie een aanspreekpunt en ontmoetingspunt te vormen. Jongeren komen na de middelbare school vaak in een vacuüm terecht. Beroepskeuze, relatiekeuze, op jezelf wonen, nieuwe vrienden, eenzaamheid etc. zorgt voor stress en ongelukkige gevoelens. Onze stichting wil zich richten op jongeren in drie grote steden: Amsterdam, Den Haag en Utrecht. We willen in kleinschalige centra aan de doelgroep een home bieden. Onze Houses of Hope bieden bijbelstudie, sollicitatietraining, beroepskeuzevoorlichting, groepstraining, muziek en film en vrijwilligers werk aan goede doel project. Omdat er al zoveel voor allochtone jongeren wordt gedaan richten we ons in eerste instantie op autochtone jongeren. We zoeken financiële ondersteuning om ruimtes te huren, website opzetten, en voor het uitvoeren van bovengenoemde activiteiten. We hopen op reacties omdat dit werk zo belangrijk is voor onze jeugd.

  • S. Faber

    Maatschappij van Welstand (www.welstand.nl)

  • Bladzijde1

    Geachte mevrouw Lubbers,

    Het naslagwerk Fondsenboek biedt u wellicht een kans om hiervoor financiele middelen te bemachtingen.

    Ik kan u het exemplaar van 2006, nog steeds actueel, voor een scherpe prijs aanbieden.

    Ga dan naar www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bladzijde1/

  • Alma Taekema

    Beste Jongerenwerkers ,

    Bijgaand treffen jullie een uitnodiging aan voor de landelijke Prayernight van 16 januari 2010.

    Een gebedsactiviteit van de Evangelische Alliantie voor jongeren tot 26 jaar en ieder die zich nog zo jong voelt.

    Een fantastische gelegenheid om aan het begin van het nieuwe jaar God en elkaar te ontmoeten en God te eren. Op deze avond willen we elkaar, ons leven, familie, school, werk, stad, en Nederland aan God opdragen!

    We zijn op dit moment volop bezig met alle voorbereidingen en hebben de volgende vragen:

    Wil je jongeren in jouw groep vragen of ze mee willen denken in de organisatie van de PrayerNight? Hiervoor komen wij dinsdag 22 december om 20.00 uur bijeen in de Boothstraat 7, te Utrecht.

    Wil je binnen jouw groep bekendheid geven aan de PrayerNight op 16 januari 2010? Flyers en uitnodigingen volgen binnenkort.

    Graag verneem ik zo spoedig mogelijk jouw antwoord op bovenstaande vragen (ook als je groep niet mee doet).

    In de bijlage een brief met aanvullende informatie.

    Zowel voor hen die 16 januari naar de PrayerNight komen als degene die aankomende dinsdag ons team komen versterken, vragen wij dat zij zich aanmelden bij prayernight@egutrecht.nl

    Met vriendelijke groet,

    Alma Taekema,

    Coördinator PrayerNight Utrecht

    Boothstraat 7

    Utrecht

    sponsoring:

    is aftrekbaar van de belasting

    EGUtrecht

    Rekening 1009802

    ovv PrayerNight 2010

    De Prayernight is een landelijk Iniatief van de Evangelische Alliantie www.ea.nl in samenwerking met

    NGJ , Underground YfC EO jongeren, en wordt gepromoot door Agape , HGJB , LEF , NSV , OM - NL

    World Servants , CGJO ,

    Klik om naar de verschillende websites te gaan.

  • Stichting Samen in Actie

    Geachte heer/mevrouw,

    www.subsidiewereld.nl heeft tientalen mogelijkheden voor u.

    Met vriendelijke,

    Stichting Samen in Actei

  • Rebekka

    Beste Ineke,

    mijn man en ik gaan een huiskamer ruimte inrichten voor jongeren in Amsterdam die tussen wal en schip zijn beland. Op kleinschalige manier willen we jongeren een steuntje in de rug bieden in een intieme en veilige plek. We werken samen met stichting Oudezijds100.

    Heb je al een house of hope opgezet in amsterdam? Ik wil er graag meer over weten

    hartelijke groet

    rebekka van soest