Euro Subsidie Consult werkwijze

  • R.Peters

    Hebben meer mensen negatieve ervaringen met het advies bedrijf Euro Subsidie Consult? Deze mensen beloven veel maar na onze betaling verdween de communicatie en de beloofde acties! svp uw reacties en pas op!

  • Ad

    Ken je een naam an iemand van dat bedrijf ? ik heb slechte ervaringen met een ander subsidiebureau

  • R.Peters

    Ons contact persoon is (was) dhr. H. de Langen.

  • Ad

    mnee ken ik niet wel John Spruit van o.a. Prosub

  • S.Krol

    Zijn er nog meer mensen met negatieve ervaringen met dhr. de. Langen van Euro Subsidie Consult?Ik stond net op het punt met hun in zee te gaan maar daar wacht ik nu toch maar even mee.

  • De lange

    EUROSUBSIDIE CONSULT NIET DOEN, ik ben erin getrapt en heb niets aan dit buro (alleen geld gekost) mooie praatjes, maar ze gaan alleen achter de WBSO aan (simpel) dhr de Langen zie je daarna niet meer, zelfs niet indien je een gesprek over de dienstverlening wenst!

    NIET DOEN super slecht bedrijf!!!

  • hemme

    Er zijn inderdaad een aantal rotte appels in deze branche.

    kijk op www.nvas.nl voor de betere bureaus

  • Stan

    Klopt. Ook erg slechte ervaring mee

  • george

    klopt. er werd erg aangedrongen op een incasso opdracht. dat heb ik toen maar gedaan. spijt als haren op mijn hoofd. alleen maar gezeur en ellende . en het zou teruggedraaid worden wanneer er geen subsidie mogelijkheden zijn. nou, die was er natuurlijk. daar zorgen ze wel voor. er is altijd wel wat te vinden. rond de 4000 euro heb ik betaald en rond de 1000 euro subside gekregen. ik ben er flink bij ingeschoten. boevenbende. volgens mij is het een bedrijf met een luxemburgse moeder. mistig!! subsidies kun je zelf makkelijk regelen via de kamer van koophandel of senter novum.

  • Anita Heijdra

    Door het schrijven van een review op i-local kunnen we wellicht een aantal anderen dit leed besparen:

    http://www.ilocal.nl/nl/adviesbureaus/euro-subsidie-consult-bv/569356661279343