micro crediet

  • Pieter

    We willen graag in het buitenland een aantal projecten ondersteunen op het gebied van micro financiering. We zijn druk bezig met het opzetten van een stichting en we vragen ons af of er enige subsidie mogelijk is. Wie kan ons een paar tips geven, waar we het beste kunnen aankloppen? Uw positieve reactie zouden we zeer op prijs stellen en we zijn u dan ook bij voorbaat zeer erkentelijk. Met vriendelijke groet, Piet Pronk.

  • www.fondswervingonline.nl

    Beste Piet,

    Kijk eens op Kenniscentrum Microfinanciering.

    Het kenniscentrum is de plek om informatie te krijgen over microfinanciering. Op deze website is informatie te vinden voor ondernemers op zoek naar microfinanciering, advies en/of coaching. Of voor personen en organisaties op zoek naar achtergrondinformatie over Microfinanciering in Nederland op beleidsvlak en inhet algemeen.

    Interessante links Microfinanciering

    http://www.microfinanciering.com/interessante-links

    http://www.subsidiedatabank.nl/2_Financiering-zoeken?query=microkrediet&type=and&results=10&search=1

  • Zaandam,Bellamia,Sandra

    MIJN heer,vrouw. ik acht het nu tijd worden om eens aandacht te geven aan de samenleving in suriname. mijns inzien is te beginnen aan de randstad en omliggende districten, zo acht ik het heel hoog in de disticten een project op te starten qua scholing,klinieken,mediche centra,s snack shop voor een verfrissing hambugers friet etc. counseling bureau voor de gezondheid, maatschappelijk werving . sport centra. dit kan in het gehele land opgestart worden . hierbij wordt er ook aan werk gelegen heid gedacht, ambacht, bakkerijen en bakkers opleiding, het is ook zo van groot belang in suriname te fokken, melkcentra,s te distrubueren, koek , chocolades en etc . het valt onder welzijn gezondheid sport, economie. opbouw fabriek en productie .het kan allemaal verwezenlijk worden als men de sterke wil voortzet en positieve instelling op na houd ,voor een betere toekomst en samen werking. ik wens u heel veel succes alvast voor het beraadslagen en opzetten plan het is de moeite waard. Bellamia Sandra Zaandam. Albertdingk thijm straat 188 .1054 ak . amsterdam.

  • Marijke Talsma

    Hallo Pieter

    Via google ben ik op je mailtje gekomen, en ik ben bezig met een project in India, je kunt alles lezen op

    www.isnapur.nl en voor deze mensen ben ik bezig om een micro krediet te krijgen. Ze hebben ook al een plan geschreven die ik je op kan sturen als je wilt.

    Hopelijk lees je mijn website door en wil je ook graag mij ondersteunen met het verstrekken van een microkrediet.

    Mijn persoonlijke email adres is:

    mhtalsma@gmail.com

    Als je mij zou willen mailen dan stuur ik je de plannen van Pastor Paul toe.

    Dan kan je kijken of je het ziet zitten om mij te helpen hun een microkrediet te geven.

    Groetjes Marijke

  • sandrazaandam

    ik heb nog steeds interesse om een eigen zaak hierbij heb ik uw hulp kei hard

    nodig ik zou graag met zuivel en koekjes chocolade aan de slag willen. mijn tel nr is :0207371557

    0659088512. uw raad en advies neem ik graag ter harte