dolfijntherapie

  • i hermans

    Graag zou ik willen weten of er subsidies zijn die het mogelijk maken een kindje met het Syndroom van Down naar de Dolfijntherapie te sturen.

    Hier is veel geld voor nodig.

  • marjan hendriks

    Persoons gebonden budget is daarvoor geschikt.

    Ik heb gehoord dat dat van 5-50.000 euro kan zijn.

  • mariska

    dolfijn t. mag niet vanuit pgb. je mag er wel je vrijbesteedbaar bedrag uit pgb voor gebruiken maar niet je pgb.

    wil je dolfijn terapie dan raad ik je aan te kijke op de sites van stichtingsam en ik geloof docdolfin ofzo. ik ben zelf ook bezig om dolfijn terapie te finacierene en geloof me het is niet makkelijk!!

  • san

    Ik ben dit jaar stagiaire dolfijntherapie in Antalya. voor meer informatie: http://www.muratkemaloglu.com

    Een aantal families die ik heb begeleid hebben dolfijntherapie wel bewerkstelligd vanuit PGB. Onder een andere noemer dan wel. Ik kan geen specifiekere informatie geven, omdat ik hen niet heb uitgevraagd. Maar het is hen in ieder geval wel gelukt.

  • Inge

    Hoi Sanne,

    Mijn naam is Inge en ik ben 25 jaar. Ik ben enorm geinteresseerd in de dolfijntherapie en de opleiding in Antalya.

    Mag ik misschien je mailadres omdat ik heel erg graag er een keertje met je over zou willen mailen omdat ik een aantal vragen erover heb.

    Ik hoop dat je mijn berichtje leest en ik in contact met je kan komen,

    Mijn mailadres is tirolia3@gmail.com

    Alvast bedankt, groetjes Inge!

  • Nick Moons

    hallo Sanne,

    Ik ben een leerling van het sint-aloysiusinstituut in Lier en ik maak een GIP, dit is mijn jaar eindwerk, over dolfijntherapie.

    Nu zou ik willen vragen of u mij wat info zou kunnen geven of wat uit je eigen ervaringen mij kan vertellen. Dit zou een enorme hulp zijn.

    U kunt mij bereiken op mijnemailadres: nickmoons@hotmail.com

    Alvast bedankt

    Met vriendelijke groeten

    Nick Moons

  • yvonne kruit

    Hallo, Wij zijn bezig om te kijken of de dolfijntherapie geschikt is voor onze zoon, maar kan je het PGB nu wel of niet daarvoor gebruiken, en hoeveel?

    MVG Yvonne

  • Sanne

    Hoi Yvonne,

    Ik ben zelf begeleider geweest, dus ik heb van die zaken geen verstand. Ik kan je wel het adres geven van de Nederlandse bemiddelingsorganisatie: Wish travel.

    Zij kunnen daar wellicht meer over vertellen. Ik heb gehoord dat PGB niet voor dolfijntherapie ingezet mag worden, maar heb zelf met een jongen samengewerkt van wie de ouders dat wel weer deden. Zij hebben het naar het zorgkantoor geen dolfijntherapie genoemd, maar hebben er een manier op gevonden om de regels te omzeilen. Het zou dus moeten kunnen.

    Als je me een mail stuurt met je gegevens, stuur ik je de contactgegevens (Ik wil ze niet zomaar op internet zetten, vandaar). Ik geloof dat mijn mailadres hier boven komt te verschijnen.

    Groeten Sanneyvonne kruit schreef:

    >

    > Hallo, Wij zijn bezig om te kijken of de dolfijntherapie

    > geschikt is voor onze zoon, maar kan je het PGB nu wel of

    > niet daarvoor gebruiken, en hoeveel?

    >

    >

    > MVG Yvonne

  • Marion

    Hallo.

    Graag zou ik willen weten hoe je het kan omzeilen dat het PGB wel voor dolfijntherapie wordt gebruikt maar dat ze bij het zorgkantoor toch accepteren door het anders te verantwoorden.

    Groetjes

    Marion

  • liek1976

    Hoi Marion

    Je zou eens naar stichting sam kunnen mailen. Er staat me iets van bij dat zij daar ook mee bezig zijn geweest of ze daar wat mee kunnen. Misschien dat zij adviezen hebben

    Groetjes