Heeft u vragen over subsidies?

  • Online Subsidie Aanvragen

    Beste ondernemers,

    Subsidies zijn veelal bedoeld om ondernemers zoals uzelf een steun(tje) in de rug te bieden. Zo zijn er subsidies om nieuwe producten te ontwikkelen, arbo-technische hulpmiddelen aan te schaffen en opleiding/ trainingen van medewerkers te faciliteren. Maar ook als u met uw bedrijf een nieuwe markt in het buitenland wilt aanboren is er al ? 11.500 beschikbaar!

    Kortom er zijn vaak legio mogelijkheden, maar vindt u de weg maar eens?

    OnlineSubsidieAanvragen.nl biedt u nu de kans om op eenvoudige wijze zelf uw subsidies te ontdekken en aan te vragen.

    Maar u kunt ook via dit forum uw vragen aan ons stellen. Uiteraard zullen wij alle informatie vertrouwelijk behandelen.

    Wij zien uw reacties met plezier tegemoet!

    Met vriendelijke groet,

    Team OnlineSubsidieAanvragen.nl

  • Ingrid Tieck

    Geachte,

    Wij zijn jonge ondernemers en hebben op dit moment een webwinkel met parfum en cosmetica. Dit loopt er goed en willen graag uitbereiden en begin volgend willen wij graag een kleine groothandel opzetten door overname van een groothandel want deze ondernemer is op leefttijd en gaat stoppen. Deze heeft veel ervaring en veel afnemers en die gaan wij erbij overnemen. Hij gaat ons ook het eerste 6 maanden begeleiden en voorstelllen aan de afnemers. Nu is onze vraag zijn er voor ons op dit moment ook subsidies te krijgen en wat is er voor ons in de toekomst mogelijk?

    Met vriendelijke groet,

    Ingrid Tieck

    Parfum4you

  • hemme

    Beste Ingrid,

    Misschien kunnen de begeleidingskosten subsidiabel worden gesteld.

    Neem anders even contact op.

    Ben gevestigd in Emmen.

    Erwin Hemme

    www.subsidieland.nl

  • j.mulders

    l.s

    wij overwegen een houtgestookte cv ketel aan te schaffen

    1e beter voor het mileu

    2e

    beter voor mijn portemenee

    aanschafkosten ongeveer 19000 euro

    is hier nog ergens subsidie voor te krijgen met oog op het mileu

    b.v.d jan mulders

  • josephine loge

    als Belgische starter in Nederland voor een kapperszaak zijn er sommige subsidies voorzien als jonge ondernemer

    groetjes josephine

  • reshad

    hoe kan ik subsidie aanvragen?

  • Groot Kormelink

    Zijn er subsidie regelingen voor een speelotheek? De speelotheek staat geregistreerd als stichting bij de Kvk.

  • Frida bennink

    Goedenmiddag,

    Mijn dochter zit op zwemmen,ik weet dat ik als alleenstaande moeder een subsidie kan aanvragen,waar kan ik dit doen?

    Kunt mij misschien vertellen waar ik dat kan vinden op internet??

    MVG Mevr.Bennink

  • remko mooij

    Hoi,

    ik ben coach en begeleider en help mensen die emotioneel in zwaar weer zitten. Veelal krijg ik aanvragen van mensen met een uitkering op bijstandsniveau.

    Om deze mensen ook de kans te bieden wil ik een stichting opzetten. Om het financieel haalbaar voor hen te maken en om mezelf te vergoeden voor de tijd die ik erin stop (en dus niet kan besteden aan het helpen van mensen die wel financieel draagkrachtig zijn) ben ik op zoek naar subsidie. Best een doolhof subsidie land, wie of wie weet waar ik me kan melden voor een dergelijke subsidie??

    gr

    Remko Mooij