Hulp nodig bij het zoeken naar SUBSIDIES?

• Sefer

Beste Heren en Dames,

De Subsidie Academie zoekt bedrijven die zitten met vragen betreffende subsidiemogelijkheden. Vooral bedrijven die maatschappelijk bezig zijn. We hopen zo snel mogelijk reacties te ontvangen.

Met vriendelijk groet,

Subsidie Academie Helpdesk

08778-77659

• Adviseur

Een basisschool is op zoek naar subsidies voor het opnieuw aanleggen van een speelplaats voor de leerlingen, dat wil zeggen kosten voor straatwerk, hekwerk en eventueel toestellen. De overkopelende onderwijsstichting heeft hier geen geld voor.

• P. Paans

Goedemiddag,

Wij hebben binnen onze organisatie, NIM Maatschappelijk werk, een medewerker die wij een post HBO-opleiding willen laten volgen.

Kunt ons aangeven of er subsidies beschikbaar zijn voor de kosten van een dergelijke opleiding?

Het gaat om subsidie mogelijkheden anders dan de acht categorieën voor afdrachtverminder onderwijs welke de belastingdienst hanteert.

Wij horen graag van u of er subsidie's zijn voor dit specifieke geval.

Met vriendelijke groet,

Patrick Paans

NIM Maatschappelijk werk

Afdeling P&O

• L. Nuyten

Hallo,

Ik werk bij een belangenorganisatie voor en door mensen met een verstandelijke beperking. Voor een nieuw te starten projectplan zijn wij op zoek naar een verruiming in ons budget. Toevallig kom ik op deze site terecht omdat ik op het Internet op zoek was naar fondsen.

Deze oproep komt als geroepen; wie wil ons gaan helpen?

Groetjes,

L. Nuyten

Sefer schreef:

>

> Beste Heren en Dames,

>

> De Subsidie Academie zoekt bedrijven die zitten met vragen

> betreffende subsidiemogelijkheden. Vooral bedrijven die

> maatschappelijk bezig zijn. We hopen zo snel mogelijk

> reacties te ontvangen.

>

> Met vriendelijk groet,

>

> Subsidie Academie Helpdesk

> 08778-77659

• Esther

Dag,

Wij zijn een not-for profit organisatie. Wij hebben een registrarie en certficiering opgesteld voor een bepaalde branchegroep.

Wij bieden op die manier dus kwaliteitsborging aan deze beroepsgroep. Verder zijn we een kennisinstituut, onderzoeksinstituut.

Het gaat om een alternatieve manier van geschilbeslechting. De kwaliteit van deze manier wordt gewaarborgd door certificering van de beroepsbeoefenaren, door de opstelling van reglementen etc in deze sector. Dit blijkt te passen binnen het beleid van Justitie, die alternatieve geschilbeslechting in zijn beleid stimuleert.

Heeft u misschien tips?

MvG,

Esther

• L. Nuyten

Hallo Esther,

Ik begrijp eerlijk gezegd je reactie niet op dit onderwerp?

• Stichting Serenora

Wij zijn op zoek naar subsidie voor onze doelstelling spirituele bewustwording en ondersteuning.

• Edsko

Beste Adviseur,

Gewoon met een goed onderbouwd verhaal aankloppen bij de wethouder van onderwijs. Als dat niet werkt kun je ook proberen sponsoring los te krijgen van de middenstand. Wellicht kunnen zij erbij gebaat zijn als het schoolplein in hun buurt er uitziet om door een ringetje te halen, je kunt aan de buitenzijde van het hek bordjes maken met daarop de namen van de gulle gevers.

Groet,

Edsko.

• m. gumus

Graag zou ik weten of het mogelijk is een subsidie te krijgen voor het starten van een hotel in Turkije. Bij voorbaat dank,

Monique