Geachte heer / mevrouw,
Mijn naam is Paul Kramer, ik ben in 2005 zes weken naar Indonesië gegaan. Wat in eerste instantie begon als een vakantie en bezoek aan het land waar mijn vader vandaan komt, veranderde al snel in een verlangen om weer terug te keren en de kinderen uit de arme gezinnen in dit fantastische land te ondersteunen in hun ontwikkeling op het gebied van sport en onderwijs.
En hoe beter dan dit te doen aan de hand van mijn eigen passies; basketbal (ik ben al meer dan 14 jaar coach van onder andere juniorteams) en stimuleren van kinderen om het beste uit zichzelf te halen. Ik ben op dit moment bezig een stichting op te zetten die zich tot doel stelt mensen in de arme gebieden van Indonesië te ondersteunen. Dit wil ik doen op het gebied van sport in de vorm van basketbal en ontwikkeling van vaardigheden die hen meer kansen geven in een land als Indonesië.
Over 3 weken ga ik naar Indonesië, ik blijf daar zes weken. In die tijd wil ik een eerste basketbalveldje aanleggen, waar de kinderen uit de omgeving basketbaltraining kunnen krijgen en zich aan de hand van de sport kunnen gaan ontwikkelen in nieuwe richtingen. In een later stadium wil ik ze helpen zich te ontwikkelen op het gebied van beroepsvaardigheden en het leren van bijvoorbeeld de Nederlandse en Engelse taal. Deze twee talen geven deze kinderen meer kans op het volgen van een studie en het vinden van een baan.
Mijn droom is om uiteindelijk plekken te creëren waar de kinderen en hun ouders kunnen werken aan een beter leven aan de hand van sport en onderwijs. Om dit allemaal te realiseren ben ik op zoek naar bedrijven, personen en instellingen die mijn droom en mijn stichting willen ondersteunen.
Graag zou ik van u informatie ontvangen over het aanvragen van susbsidies en zou ik graag te weten willen komen welke subsidies ik kan aanspreken.
Met vriendelijke groeten / Kind regards,
Paul Kramer