Subsidie/Fondsen Beroepsvereniging Sportmanagers

  • Dennis

    Beste mensen,

    Sinds februari 2007 loop ik stage bij de Beroepsvereniging voor Managers in de Sport. Deze vereniging bestaat pas sinds eind 2006 en is druk op zoek naar mogelijkheden voor fondsen,- subsidiewerving.

    Kunt u mij meer informatie geven over instanties die fondsen en subsidies verlenen aan deze vorm van verenigingen? Graag eventueel met bijbehorende email en telefoonnummers.

    Met vriendelijke groet,

    Dennis

  • Sefer

    Dag Dennis,

    Ik loop stage bij de Subsidie Academie. Misschien dat ik je kan helpen. Kun je me meer informatie verzenden op s.ozbek@student.fontys.nl?

    Groeten,

    Sefer Ozbek

    Coordinator Subsidie Academie Helpdesk

  • Wim Knublauch

    Hallo Mensen.

    Op 11-7-2009 is de Stichting Verenigde Verkeersregelaars Hoogeveen opgericht.

    Ons doel is de verkeersregelaars bij ons in de regio, die of niet de goede opleiding hebben , of niet de wettelijk verplichte hesjes, dus dan onverzekerd bij de weg staan te verzamelen. Wij, een stelletje vrijwilligers hebben hievoor de Stichting opgericht. wij willen de vrijwillige verkeersregelaars de cursus verkeersregelaar laten volgen en de voorgeschreven veiligheids hessen verstrekken. Dit alles is binnen een stichting zonder winstbejacht. De gelden die via evenementen binne komen zijn voor de financiering van de cursus, het aanschaffen van kleding voor de vrijwilligers, zoals hesjes,T-shirts. polos, regenjacks ect. Om te kunnen starten hebben wij echter geld nodig voor de eerste aanschaf.

    Wie kan ons hierbij helpen aub?

  • Ewout

    Ik heb gisteren een stukje zitten lezen in de Hoogeveensche Courant over SVVH.

    Hierin werd aangegeven dat een subsidieaanvraag is afgewezen door de gemeente.

    Hier kwam naar voren dat het bedrijfsleven er op in zou gaan springen.

    Zelf heb ik een bedrijf in bedrijfskleding en veiligheidskleding in Hoogeveen en misschien kan ik daar wat voor jullie betekenen.

    Ik wil eenmalig aanbieden veiligheidshesjes aan te bieden (die van de nieuwe normering) tegen inkoopsprijs.

    Hiermee kunnen jullie voor heel weinig geld toch voldoen aan de huidige wettelijke eisen. Een hesje kost dan € 3.78 excl. Btw en € 7.50 verzendkosten.

    Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.

    Met vriendelijke groet,

    Ewout