Huis kopen, ergens subsidie op krijgen

• Jose

Hallo, misschien dat iemand ons kan helpen.

Ik en mijn man staan op het punt een oudere woning te gaan kopen, bouwjaar 1957

nu moet er aan het pang nog het een en ander verbouwd worden en dus vroegen wij ons af of wij voor bepaalde dingen nog subsidie zouden kunnen krijgen. Er moet bvb een geheel nieuw dak op ivm Asbest, de aanbouw moet compleet verbouwd worden ivm ouderdom, nergens zit er dubbel glas, muren zijn niet geisoleerd enz:

Nu ben ik zelf al aan het zoeken geweest naar subsidie vormen maar kan eerlijk gezegd hier niets over vinden. Zelfs op de site van het VROM kom ik niet verder.

Dus als iemand ons tips zou kunnen geven dan zouden wij U heel dankbaar zijn.

mvg Jose

• Jolien

Hoi Jose,

wij hebben precies hetzelfde probleem, want zij zijn geinteresseerd in een oud pand in Lochem. Heb jij al informatie kunnen vinden? Zo ja, dan zouden we je erg dankbaar zijn als je het met ons wilt delen.

Hoop dat jullie een goede aankoop hebben gedaan en goede subsidies hebben kunnen krijgen!

groet,

Jolien

• Wim Dijk

Hallo Jose en Jolien.

Ik las jullie vraag, betreffende subsidie.

Voor ons geldt het zelfde echter wij wonen in een oude pastorie, en willen die in oude stijl herstellen, ook ik ben op zoek naar subsidie mogelijkheden.

Indien jullie iets meer weten hou ik mij ook aanbevolen.

Groet

Wim DijkJolien schreef:

>

> Hoi Jose,

>

> wij hebben precies hetzelfde probleem, want zij zijn

> geinteresseerd in een oud pand in Lochem. Heb jij al

> informatie kunnen vinden? Zo ja, dan zouden we je erg

> dankbaar zijn als je het met ons wilt delen.

> Hoop dat jullie een goede aankoop hebben gedaan en goede

> subsidies hebben kunnen krijgen!

>

> groet,

> Jolien

• L. de groot

Beste Jose en Jolien,

Ook wij zijn op zoek. Wij gaan een oude boerderij kopen in Brabant waar een deel afgesloopt moet worden wegens verval. Hier komt ons woonkamer en keuken voor in de plaats. Het oude huis wat blijft is zo oud dat alles binnen vervangen moet worden, maar we willen het wel origineel houden. Zoek alles af, maar tot nu toe helaas. Als jullie iets weten, graag groetjes linda