subsidie stichting

  • DJ's mam

    Voor een centrum in alternatieve geneeswijzes ben ik op zoek naar mogelijkheden voor subsidies.

    Het betreft een doorstart van de stichting, aangezien iemand zo vriendelijk is geweest ze helemaal kaal te plukken.

    Door dit grapje dreigt nu sluiting van het centrum,dus de nood is hoog om subsidie en andere middelen te vinden.

    Als iemand tips heeft wil je dan contact opnemen via: info@praktijksali.nl

    Alvast bedankt.

    groetjes Sandra en medewerkers van de stichting.

  • Adem Duz

    Ik ben Adem Duz en ik ben 30 jaar oud ik woon met mijn gezin in Amsterdam geuzenveld voor al 6 jaar en vindt dat er in deze buurt weinig tot niets gedaan wordt voor jongeren. Ik zou graag wat voor de jongeren willen doen met muziek ik zelf ben ook muziekant.

    Bestaat er een mogelijkheid dat ik hulp kan krijgen met een plek in geuzenveld waar ik voor jongeren muziek activiteiten kan organiseren, en of muziekles kan geven. Hiermee wil ik geen handel mee drijven , ik ben zelf werkzaam in schiphol als security agent, maar wil er binnenkort mee stoppen om wat met de jongeren te gaan doen.

    Ik heb eerder in verschillende buurthuizen of jongerencentra's als vrijwilleger gewerkt.

    Ik zou het zeer van prijsstellen als ik de mogelijkheden zou kunnen krijgen om zoiets te gaan doen in Amsterdam geuzenveld of osdorp.

    Met vriendelijke groeten

    Adem Duz

  • Bert Wolbers

    Hallo, met interesse je mail gelezen.Ik begeleid een bedrijf, die je daar meer over zou kunnen zeggen en wellicht heel nuttige tips voor je heeft.Het betreft hier

    Zukarn

    Robert Withagen

    zukarn@crime2rhyme.com

    06-23960093

    Noem hem mijn naam maar,dan snapt hij het wel.

    Deze persoon heeft heel veel ervaring met jongeren en is ervaringsdeskundig.

    succes ermee!

    Bert

  • qamar94

    ik heb een stichting in amsterdam en tot nu toe gebruik ik eigen middelen voor mijn projecten .maar ik zoek graag subsidie voor mijn stichting omdat ik kan niet meer door realizeren zonder subsidie.

    wie kan mij helpen or raaden , mijn stichting is voor goede doelen zoals educatie voor wees en arme kinderen in pakistan.

    bukhari