Hulp nodig bij het zoeken van een SUBSIDIE?

• Sefer Ozbek

Geachte,

Per 1 februari loop ik stage bij de Subsidie Academie. Ik zoek hierbij bedrijven die zitten met vragen betreffende subsidiemogelijkheden. Ik hoop zo snel mogelijk reacties te ontvangen.

Met vriendelijk groet,

Sefer Ozbek

Subsidie Academie Helpdesk

• piet

Geachte Sefer,

Hoe en waar moet men aan de norm subsidie? voldoen,

Ik wil namelijk een project opzetten voor het probleem paspoorten,verkrijg baar in nederland,voor dak,en thuislozen, je loopt tegen een berg op.

EEN dier,buitenlander(waar ik niks tegen heb) wordt aan alle kante geholpen,

en een nerderlandense zonder problemen,(geen schuld,nietgezocht, door wie ook

moet aan zoveel eissen voldoen,dat een paspoort niet eens in behandeling wordt genomen,sterker nog wordt niet eens in de com gekeken terwijl hij al 20 jaar in den haag staat vermeld, daar wil ik nou eens SUBSIDIE potje voor vinden,

en geen postbus 51 (nie thuis ),en noem maar op van het kasje naar de muur.

Zo zijn de regels in nl valt niet onder,moet,bij,gadaar maar,kortom nergens terecht.

ben benieuwt,

groetjes piet.

• Sam Evers

Beste Sefer Ozbek,

ik ben momenteel aan het onderzoeken of het bedrijf waar ik werkzaam ben nog recht heeft op bepaalde subsidies. Ik ben niet tot nauwelijks bekend met de materie van subsidies. Als je interesse hebt om me eventueelte helpen kijk dan eensop www.kuyperskessel.nl daar kan je zienin wat voor branche we ons begeven.

Met vriendelijke groet,

Sam Evers

• Sefer

Piet,

Bedankt voor je reactie. Kun je me op de mail (s.ozbek@student.fontys.nl) meer informatie over je projecten geven? Dat is makkelijker communiceren.

Groeten,

Sefer Ozbek

• Sefer

Sam,

Bedankt voor je reactie. Kun je me op de mail (s.ozbek@student.fontys.nl) meer informatie over je projecten/punten geven? Dat is makkelijker communiceren.

Groeten,

Sefer Ozbek

• Arian

Geachte heer / mevrouw,

Sinds een aantal weken loop ik stage bij een stichting die kinderen helpt in Roemenie, Oekraine en Georgie. Deze stichting wil subsidie anavragen. Waar kan dat, welke procedure volgt er en waar moet je aan voldoen?

Alvast heel erg bedankt voor de medewerking!

Arian

• piet

Hoi Sefer,

Kan je niet te pakken krijgen op e-mail,

pietzibro2846@hotmail.com

groetjes piet.Sefer schreef:

>

> Piet,

>

> Bedankt voor je reactie. Kun je me op de mail

> (s.ozbek@student.fontys.nl) meer informatie over je projecten

> geven? Dat is makkelijker communiceren.

>

> Groeten,

>

> Sefer Ozbek

> Subsidie Academie Helpdesk

• Sefer

Dag Arian,

Ik zou je inderdaad kunnen helpen. Kun je me meer informatie sturen op s.ozbek@student.fontys.nl?

Groeten,

Sefer Ozbek

• Piet

Hoi Sefer,

Wat er mis is weet ik niet maar er klopt helemaal niks van,

groetjes piet.

• Jasper Munier

Geachte heer Evers,

Zojuist lees ik uw vraag met betrekking tot subsidiemogelijkheden voor uw organisatie. Het voert wat ver om de verschillende opties hieronder weer te geven maar ik zie zeker kansen daar waar het gaat om investeringspremies, opleiden van medewerkers en R&D.

Willen wij u echter een goed beeld kunnen geven van de verschillende opties dan wil ik u verzoeken uw vraag verder te specificeren.

U heeft hiervoor twee mogelijkheden.

a. u stuurt ons een e-mail met daarin een korte beschrijving van u project (maximaal 1 a4)

b. u meldt u vrijblijvend aan op OnlineSubsidieAanvragen.nl en en u specificeert uw vraag via het contactfomulier. Voordeel hiervaan is dat u u automatisch op de hoogte gehouden van de recente ontwikkelingen op het gebied van subsidies.

Wij hopen u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Volledigheidshalve willen wij u erop wijzen dat alle informatie vertrouwelijk wordt behandeld.

Met vriendelijke groet,

Jasper Munier

Onlinesubsidieaanvragen.nl