subsidie voor vereniging

• Harold Boekholt

Hallo,

Wij als kleine bonsai vereniging vragen ons af of er mogelijkheden zijn om subsidie te ontvangen. En is dit dan subsidie om de vereniging in stand te houden, of kan je ook subsidie krijgen voor een evenement, die voor een ieder toegankelijk is.

Wie weet deze wegen te bewandelen en kan ons een klein beetje hiermee helpen.

Wij zijn een non-profit vereniging en staan ingeschreven bij de KVK.

Alvast bedankt voor de informatie.

• Sina

Hallo

Eigelijk vraag ik mij dit ook af…..

Ik heb sinds 26-10-2006 een vereniging(Spiritueel Onderweg) ook ingeschreven bij

KvK.

Ik zou graag een soort van clubgebouw(tje)willen huren/kopen,maar weet ook niet waar ik hiervoor moet zijn.

Deze vereniging is zonder winstoogmerk en volledig rechtsbevoegd.

En wat kopen betreft,wie weet een site waar informatie op staat over kopen voor verenigingen van registergoederen..?

Alvast bedankt

Verenging Spiritueel Onderweg

www.spiritualjourney.nl

• Sefer Ozbek

Goedemorgen Harold,

Een tijdje terug heb je respons gehad voor je vraag over subsidie mogelijkheden via Sabrina Meester (31-10-2006).

Ik neem haar werkzaamheden bij de Subsidie Academie over. Ik wil graag van je weten of je project nog steeds loopt en of je nog hulp van de Subsidie Academie kunt gebruiken? Ik hoop zo snel mogelijk van je te horen.

Met vriendelijke groet,

Sefer Ozbek

Subsidie Academie Helpdesk

• Harold Boekholt

Sefer,

Door een technische oorzaak kan ik de gegevens van Sabrina niet meer achterhalen, en jouw terug mailen lukt ook niet (NO-reply mail adres), heb je voor mij wat contact informatie, zodat ik de PR contact op kan laten nemen met jouw.

Alvast bedankt,

Harold Boekholt