Digitale ja/nee sticker

  • Willem Helfrich

    Yorno introduceert digitale ja/nee sticker voor bedrijven

    DRACHTEN, 20060915 – Yorno heeft voor bedrijven een digitale ja/nee sticker ontwikkeld waarmee ongewenste contacten tot het verleden behoren. Ondernemers kunnen vanaf nu tijd en geld besparen doordat de pop-up van www.yorno.nl op de website precies aangeeft waarvoor men wel en waarvoor men niet benaderd wil worden.

    Digitale ja/nee sticker

    De digitale ja/nee sticker is vergelijkbaar met de ja/nee sticker op de brievenbus. Je kunt zelf bepalen wat je wel en wat je niet wilt ontvangen. Zo werkt het ook met de pop-up van Yorno. Directeur Willem Helfrich legt uit: “Al jaren adviseer ik bedrijven over webdesign en bannermanagement, bouw ik websites en geef ik trainingen. Als ondernemer weet ik uit ervaring hoeveel tijd en soms ergernis het kost om de telefoontjes te beantwoorden van acquisiteurs, enquêteurs, etc. Bij veel collega-ondernemers hoor ik hetzelfde. Ik verbaasde me er dan ook over dat zoiets eenvoudigs als een digitale vorm van de ja/nee sticker nog niet eerder was bedacht.”

    Gecontroleerd contact

    Willem Helfrich vervolgt: “Het is eigenlijk heel eenvoudig. Onderzoek heeft uitgewezen, dat men eerst uw website bezoekt alvorens contact te zoeken. Als de bezoeker op contact of het Yorno icoon klikt wordt deze geïnformeerd over de onderwerpen waarover het bedrijf benaderd wil worden. Per onderwerp staat de gewenste wijze van contact vermeld. E-mailverkeer, telefoonverkeer, faxverkeer en bezoek vinden daardoor plaats op de wijze zoals de ondernemer dat wil.”

    Meer tijd voor ondernemen

    Dagelijks worden ondernemers benaderd door acquisiteurs, studenten en anderen die iets willen verkopen, een stageplaats willen, etc. Jaarlijks zijn dit vele tientallen of zelfs honderden telefoontjes, e-mails en faxen. “De tijd die het een ondernemer kost om deze allemaal te beantwoorden is enorm”, vertelt Willem Helfrich; “Met de digitale ja/nee sticker van www.yorno.nl bespaart de ondernemer veel tijd en dus geld. Tijd en geld dat beter kan worden besteed aan ondernemen. Ik heb het zelf sinds korte tijd op mijn eigen website en merk nu al een duidelijk verschil.”

    www.nieuwsbank.nl/inp/2006/09/15/J001.htm

  • hemme

    ook irritant: berichten op dit forum die niets hebben te maken met het doel van dit forum, maar als acquisitie instrument dienen.

    Wat is het doel van dit bericht.!!!!!!

    Wat is de volgende stap een pop-up waarmee dit product onder de aandacht wordt gebracht. Errug tegenstrijdig Willem Helfrich schreef:

    >

    > Yorno introduceert digitale ja/nee sticker voor bedrijven

    >

    > DRACHTEN, 20060915 – Yorno heeft voor bedrijven een digitale

    > ja/nee sticker ontwikkeld waarmee ongewenste contacten tot

    > het verleden behoren. Ondernemers kunnen vanaf nu tijd en

    > geld besparen doordat de pop-up van www.yorno.nl op de

    > website precies aangeeft waarvoor men wel en waarvoor men

    > niet benaderd wil worden.

    >

    > Digitale ja/nee sticker

    > De digitale ja/nee sticker is vergelijkbaar met de ja/nee

    > sticker op de brievenbus. Je kunt zelf bepalen wat je wel en

    > wat je niet wilt ontvangen. Zo werkt het ook met de pop-up

    > van Yorno. Directeur Willem Helfrich legt uit: "Al jaren

    > adviseer ik bedrijven over webdesign en bannermanagement,

    > bouw ik websites en geef ik trainingen. Als ondernemer weet

    > ik uit ervaring hoeveel tijd en soms ergernis het kost om de

    > telefoontjes te beantwoorden van acquisiteurs, enquêteurs,

    > etc. Bij veel collega-ondernemers hoor ik hetzelfde. Ik

    > verbaasde me er dan ook over dat zoiets eenvoudigs als een

    > digitale vorm van de ja/nee sticker nog niet eerder was

    > bedacht."

    >

    > Gecontroleerd contact

    > Willem Helfrich vervolgt: "Het is eigenlijk heel eenvoudig.

    > Onderzoek heeft uitgewezen, dat men eerst uw website bezoekt

    > alvorens contact te zoeken. Als de bezoeker op contact of het

    > Yorno icoon klikt wordt deze geïnformeerd over de onderwerpen

    > waarover het bedrijf benaderd wil worden. Per onderwerp staat

    > de gewenste wijze van contact vermeld. E-mailverkeer,

    > telefoonverkeer, faxverkeer en bezoek vinden daardoor plaats

    > op de wijze zoals de ondernemer dat wil."

    >

    > Meer tijd voor ondernemen

    > Dagelijks worden ondernemers benaderd door acquisiteurs,

    > studenten en anderen die iets willen verkopen, een

    > stageplaats willen, etc. Jaarlijks zijn dit vele tientallen

    > of zelfs honderden telefoontjes, e-mails en faxen. "De tijd

    > die het een ondernemer kost om deze allemaal te beantwoorden

    > is enorm“, vertelt Willem Helfrich; ”Met de digitale ja/nee

    > sticker van www.yorno.nl bespaart de ondernemer veel tijd en

    > dus geld. Tijd en geld dat beter kan worden besteed aan

    > ondernemen. Ik heb het zelf sinds korte tijd op mijn eigen

    > website en merk nu al een duidelijk verschil."

    >

    > www.nieuwsbank.nl/inp/2006/09/15/J001.htm