Ontwikkelingsprojecten, schrijven en technologie

• Joop van Dijk

Ik ben zoekende naar zoekende naar subsidies voor een opstartende Nederlands-Amerikaanse stichting, de Whateverest Foundation. Whateverest gaat een groot aantal producten en diensten aanbieden aan reizigers met als doel om de volle 100% van de omzet te schenken aan humanitaire en ecologische ontwikkelingsprojecten in zogenaamde Derde Wereldlanden.

Behalve het schrijven van reishandboeken voor deze minder bereisde landen hebben we de nodige technologische barrières te slechten en komen we gedurende de opstartperiode structureel handen en adviseurs tekort. We zijn dan ook dringend op zoek naar mensen die ons met raad en daad bij willen staan op het gebied van technologie, design, schrijven, uitgeven, marketing, communicatie, financien, enzovoorts.

Behalve “helping hands” zoeken we naar subsidies om de kosten van bijvoorbeeld de ontwikkeling en het beheer van de website en onderliggende systemen te kunnen bekostigen. Gezien de werkzaamheden die in Derde Wereldlanden plaatsvinden, enkele primeurs voor technologische ontwikkelingen en het internationale karakter van de stichting met vrijwilligers uit Nederland, de Verenigde Staten, Engeland, Brazilie en Griekenland lijken er voldoende aanknopingspunten te zijn voor het verkrijgen van subsidies. Onze specifieke vraag is of er ook subsidies zijn die speciaal zijn gericht op de combinatie van ontwikkelingswerk en technologie of het publiceren van boeken ter stimulering van toerisme in ontwikkelingslanden.

Hartelijk dank voor je reactie.

Vriendelijke groeten van Joop van Dijk.

• S. Meesters

Geachte,

Misschien dat ik u van dienst kan zijn mbt subsidies?

Laat even uw gegevens achter, en ik zal contact met u opnemen.

MVG

• Joop van Dijk

Mijn e-Mailadres is jvd@whateverest.org; mijn mobiele nummer 06 - 467 321 28.

Hartelijk dank voor uw reactie.

Vriendelijke groeten van Joop van Dijk.

• S. Meesters

Geachte meneer van Dijk,

Ik heb geprobeerd u de gegevens te mailen naar het volgende email adres: jvd@whateverest.org maar ik kreeg een foutmelding bij het verzenden, dat het emailadres onjuist zou zijn.

Ik ontvang graag een reactie van u, zodat ik u zo snel mogelijk de benodigde informatie kan verstrekken.

Met vriendelijke groet,

Sabrina Meesters

Joop van Dijk schreef:

>

> Mijn e-Mailadres is jvd@whateverest.org; mijn mobiele nummer

> 06 - 467 321 28.

>

> Hartelijk dank voor uw reactie.

>

> Vriendelijke groeten van Joop van Dijk.