Subsidies voor cursussen te volgen.

• Cindy

Ik zoek subsidies die aan te vragen zijn voor cursussen te volgen waar zou ik die kunnen vinden???

Kan ik subsidie krijgen voor deelname aan een particuliere opleiding?

• hemme

nee

• Rugio Martina

kom ik in aanmerking om een subsiedie voor AutoCAD engineer te Nijmegen te gaan volgen?

omdat de srtudie 4.046,00 euro kost.

De kosten van het deeltijd HBO opleiding komen neer op het volgende bedrag:

Deeltijd HBO opleiding : € 4046,00 inclusief BTW

==========================================

Totale kosten : € 4046,00 inclusief BTW

Haal een HBO diploma en wordt een ACE, “AutoCAD Certified Engineer”. Een door de overheid erkent HBO diploma.

TEC biedt een HBO-deeltijd opleiding aan waarbij u een HBO diploma AutoCAD behaalt. De opleiding is bedoeld voor technische MBO'ers of een gelijkwaardig niveau door werkervaring. U volgt een AutoCAD Basiscursus en beëindigt deze met een toelatingstest in de nieuwste versie van AutoCAD. Hebt u al voldoende kennis en ervaring in de nieuwste versie, dan mag u direct een toelatingstest doen. Wanneer u deze met goed gevolg aflegt kiest u uit een van de drie HBO trajecten. Deze twee HBO trajecten bestaan uit een aantal cursussen, gevolgd door een afstudeeropdracht die aansluit bij uw eigen werk. U krijgt trajectbegeleiding van TEC. Deze opleiding neemt in totaal 8 cursusdagen in beslag plus een afstudeeropdracht. Het levert een HBO diploma en achttien studiepunten op.

AutoCAD Opleidingstrajecten HBO

Toelatingseisen:

1) MBO getuigschrift (of gelijkwaardig door werkervaring)

2) ATC Certificaat Cursus AutoCAD Basis of Update (nieuwste versie)

AutoCAD System Manager AutoCAD Mechanical Designer

Cursussen:

AutoCAD Gevorderden

AutoCAD Optimalisatie

AutoCAD & VBA

(Visual Basic for Applications)

Totaal traject: 8 dagen Cursussen:

Inventor Basis

Inventor Gevorderd

Totaal traject: 8 dagen

Praktische Eindopdracht

HBO diploma

titel: AutoCAD Certified Engineer, ACE

De voordelen voor uw (toekomstige) werkgever zijn: het bedrijf heeft een ACE in dienst en de afstudeeropdracht is ten gunste van het bedrijf. De afstudeeropdracht staat onder professionele begeleiding. De afstudeeropdracht kan geschieden in de privé-tijd van de werknemer. U ontvangt studieboeken en de software van AutoCAD of Inventor / Mechanical Desktop (studentenversie). Daarnaast hebt u het voordeel van de meerwaarde op uw CV en bent u op weg naar een HBO getuigschrift. Kwaliteitswaarborg vindt plaats conform de richtlijnen van de Hoge NOVI. NOVI biedt, indien u dit wenst, een aansluitend traject. Bel TEC voor meer informatie (024) 3565677.U kunt alleen meedoen als u voldoende CAD kennis heeft van de nieuwste versie van AutoCAD. Hebt u dat nog niet, dan volgt u eerst een AutoCAD Basiscursus of een Updatecursus. Twijfelt u doet dan nu de proeftest.