Nieuw product op de markt...

• Sabrinaa

Ik heb een nieuw product wat ik op de markt wil brengen. Maar ik moet eerst het een en ander onderzoeken.

Nu heb ik bgrepen dat je hier voor ook subisidie kan krijgen klopt dit?

Zo ja, hoe gaat dit in zijn werk?

Alvast bedankt!

• hemme

Sabrina,

Waar is bedrijf gevestigd, wat wil je laten onderzoeken en wat zijn de kosten

• Sabrinaa

Ik moet onderzoeken of het product al bestaat en het verder uitwerken van mijn idee kost ook geld , dit wil ik laten doen via een intermediar, omdat ik er zelf niet zoveel verstand van heb.

• hemme

Dat snap ik, maar waar ben je gevestigd en wat zullen de kosten zijn voor onderzoek en ontwikkeling

• Ellen en Liene

Hallo,

Mijn klasgenootje en ik maken een werkstuk over ‘hoe breng ik een product op de markt?’ Kan iemand ons helpen aan een stappenplan? Of kunnen wij in contact komen met iemand die er veel verstand van heeft. Het gaat namelijk over ons profielwerstuk.

Gr. Ellen en Liene

• Sabrina

Geachte,

heeft u nog hulp nodig op het gebied van subsidiegelden? misschien dat u mij meer informatie kan toemailen en ik u welllicht van dienst kan zijn.

mvg

• Kimberley

ik moet voor school een handelingsdeel maken over een product op de markt brengen maar ik zou graag wat informatie willen hebben over die onderwerp.

' ik wil gewoon wat meer sites hebben.

grt. kimberley