Alleenstaande ouders

  • Jiss

    Op welke subsudies heeft een alleenstaande ouder recht?

  • mireille peemen

    Beste Jiss,

  • judith

    kinderbijslag

  • Angelique van Nielen

    Ik wil graag weten waar ik allemaal recht op heb qua subsidies.

  • Ph. Lont

    Welke mogelijkheden zijn er voor een alleenstaande moeder met een koopwoning. Hard werkende moeder die er alleen voor staat met een hoge hypotheek. Wordt er soms moe van om overal nee te krijgen en ye horen krijgen dat ik zelf getekend heb met de bank en moet betalen. Een luisterend oor en daadwerkelijk toegeven dat de huizen erg duur zijn met de komst van de euro een woning van 265, euro is bijna 1 miljoen gulden omgerekend. de salarissen zijn niet verhoogd de afgelopen jaren. Het is voor een startende alleenstaande vrouw niet te op te brengen.

  • Ph. Lont

    Ph. Lont Schreef:

    ——————————————————-

    > Welke mogelijkheden zijn er voor een alleenstaande

    > moeder met een koopwoning. Hard werkende moeder

    > die er alleen voor staat met een hoge hypotheek.

    > Wordt er soms moe van om overal nee te krijgen en

    > verwijt krijgen dat ik zelf getekend heb en moet betalen. Dreigementen van de bank keer op keer.

    Een luisterend oor en> daadwerkelijk toegeven dat de huizen erg duur zijn

    > met de komst van de euro Een woning van 265, euro

    > is bijna 1 miljoen gulden omgerekend. De

    > salarissen zijn niet verhoogd de afgelopen jaren.

    > Het is voor een startende alleenstaande vrouw niet

    > top te brengen. Je woning op dit moment verkopen

    heeft geen zin. De bank dit laten verkopen heeft ook geen zin.

  • annet

    Alleenstaande ouderkorting deze vraag je aan via je voorlopige teruggave. Wanneer je geen eigen huis hebt kun je deze ook aanvragen via voorlopgige teruggaaf. Kindertoeslag kun je aan vragen, maar volgens mij krijg je deze automatisch.

  • gabrielle

    Wat voor subsiedies kun je allemaal aanvragen als alleenstaande moeder van 4 kinderen ?

    Ik weet niet zo goed welke wegen ik moet bewandelen ik zit ook in de schuldsanering en alimentatie krijg ik ook niet.

  • www.fondswereld.nl

    Bijzondere bijstand 2012

    www.fondswereld.nl

  • Anneke

    Mijn persoonlijke mening is dat fondswereld niet de kwaliteit heeft die je van een dergelijk bedrijf mag verwachten.

    Het bedrijfje bestaat net een maand en is van iemand met twaalf ambachten en dertien ongelukken.