ICT-programma

• Lex Versteeg

Wij hebben plannen om voor ons bedrijf een nieuw Werving & Selectiesysteem te laten bouwen. Met gebruikmaking van de nieuwste technologie en op een zeer originele manier is het hiermee mogelijk om vraag en aanbod bij ekaar te brengen. Uiteraard via het internet en met allerlei (on)mogelijkheden van de huidige technieken. Daarbij wordt tevens de frontoffice met de backoffice geintegreerd.

Vraag: Is het mogelijk, en zo ja via welke weg, om hiervoor subsidie te verkijgen. Het zal gaan om een minimale investering van 200.000 euro.

• hemme

Ls,

Als het bedrijf wordt gevestigd in Noord-Nederland zijn er wel een aantal interessante mogelijkheden.

Dus als dat een optie is reageer dan.

MVG,

Erwin Hemme

• Marco Hoogland

oh ja?

• Valerie

Bouwen van uw applicatie.

Ik heb het vermoeden dat ik uw idee voor onder de 20000 euro kan ontwikkelen.

Laat u een reactie achter indien u geinteresseerd bent.

Met vriendelijke groet,

Valerie Ivangorodsky

Lex Versteeg schreef:

>

> Wij hebben plannen om voor ons bedrijf een nieuw Werving &

> Selectiesysteem te laten bouwen. Met gebruikmaking van de

> nieuwste technologie en op een zeer originele manier is het

> hiermee mogelijk om vraag en aanbod bij ekaar te brengen.

> Uiteraard via het internet en met allerlei (on)mogelijkheden

> van de huidige technieken. Daarbij wordt tevens de

> frontoffice met de backoffice geintegreerd.

>

> Vraag: Is het mogelijk, en zo ja via welke weg, om hiervoor

> subsidie te verkijgen. Het zal gaan om een minimale

> investering van 200.000 euro.

• Lex Versteeg

Valerie, vertel ……….

• Michel

Lex, TIP pas alsjeblieft op met outsourcing naar India/Pakistan via websites als elance.com/projectposting.com want je wordt gewoon in de zeik genomen.

Over het algemeen vraagt men je 25% vooruit te betalen en vervolgen zie je geen lijn code verschijnen. Die 25% die je aanbetaald dat is daar een vermogen dus blijkbaar zijn ze dan aan het feesten ofzo.

Ik kan je verder wel informeren over mijn ervaringen en ik kan je verzekeren dat ik niet de enige ben, het is eerder regel dan uitzondering dat je teleurgesteld wordt, en zo goedkoop zijn ze in India niet eens, zeker niet wanneer je beseft dat de kans groot is dat je niets krijgt of maar de helft(nog steeds niets)

India/Pakistan nooit meer voor mij, ik werk nu met capabele mensen uit Roemenië en Rusland en ik had graag gezien dat ik hun eerder had mogen treffen, maar kennelijk had ik deze les nodig.

Als je op zoek bent na goede software ontwikkelaars(hardwerkend en niet té duur) dan zou ik je kunnen voorstellen aan de 2 bedrijven waar ik nu mijn software laat ontwikkelen. Je kunt mij e-mailen op e-mail adres hierboven.