Geachte,
Ik ben met een project bezig voor mijn stage bij het Kameleondorp. Ik ben namelijk stagiaire communicatie en doe hier mijn derdejaars stage.
Ik ben bezig met het project de koekeloerroute, dit is een route voor kinderen van 6 tot en met 12 jaar en verstandelijke gehandicapten. Deze doelgroep kan uit deze route informatie halen wat al wordt gegeven voor volwassenen. Deze route moet je zien als een soort kijkdozenroute. Je kunt in een kastje koekeloeren en daar beelden zien of geluid horen etc. Op deze manier wordt de doelgroep dus op een meer beeldende manier ingelicht over bijvoorbeeld de schrijver van de Kameleon.
Nu moet ik voor dit project ook subsidie aanvragen en ik weet eerlijk gezegd absoluut niet waar ik hiervoor terecht kan en hoe ik dit moet gaan doen. Het plan heb ik bijna klaar liggen behalve het financiele gedeelte dus niet en ik dacht dan ook maar alvast te informeren hierover. Het Kameleondorp Terherne is een non-profit instelling.
Heeft iemand voor mij een tip waar ik kan zoeken en informatie weg kan halen? Welke regelingen en fondsen zijn er allemaal etc.?