Subsidie huurwoning

• Miran

Hoi!!

Vraagje of iemand mij wat tips kan geven. Eindelijk heb ik een redelijk betaalbaar flatje gevonden en kan ik op mijn eigen gaan wonen. Nu heb ik op dit moment geen super financiele situatie. Dus wil ik kijken waarvoor ik subsidie kan krijgen. Huursubsidie is geen probleem. Daar kom ik met gemak voor in aanmerking, en na de proefberekening via internet, heb ik hier nu een iets geruster gevoel van.

Maar dan houdt het bij mij echt op. Iemand enig idee, waar ik nog meer subsidie voor kan aanvragen?

Tips/ideeen/suggesties zijn welkom!!!

Groetjes

Miranda

• Anne

Hoi,

Ik weet het een en ander over huursubsidie. Wanneer je inkomen laag genoeg is om voor subsidie in aanmerking te komen, dan moet je nog letten op de volgende zaken:

1 Is je kale huurprijs niet hoger dan ongeveer 485 euro (verschilt iets per gemeente)

Verder kun je nog kwijtschelding aanvragen voor gemeentelijke belastingen. Als je deze aanslag krijgt, dan staat er ook hoe je evt. kwijtschelding kan aanvragen.

Verder weet ik geen subsidies.

Groetjes,

Annemiek

• saida

Hey,

Ik heb onlangs in een kranten artikel gelezen dat er tegenwoordig ook zoiets als watersubidie bestaat. hoe je er voor in aanmerking komt weet ik niet precies maar is zeker de moeite waard om uit te zoeken denk ik!

mvg

Saida