Wie heeft er ervaring met het bedrijf EFC Subsidieloket bv?
Wij hebben een onderzoek door hun laten uitvoeren , maar zijn daar niet tevreden over.
Ook ik ben niet tevreden met deze adviesbureau.
Tijdens ons gesprek werd aangegeven dat we 3 maandelijks loonkosten moesten voor financieren indien we personeel zouden aannemen, daarna zouden we middels subsidie elk kwartaal de subsidie ontvangen.
Nadat het geld geincasseerd was, kreeg ik middels een telefonisch kontakt te horen dat het personeel eerst een jaar in dienst moest zijn en daarna wordt terug verrekend (gedeeltelijk). En als het personeel na 8 maanden zijn ontslag in dient, dan was het niet te verhalen.
Ik heb (nog ) niet het vermogen om zolang een persoon te financieren.
Al met al heb ik me voor niets aangemeld en zal hen dan ook een schriftelijk verzoek doen om mijn aanmelding onmgedaan te maken.
N. Karademir
Smart Software
Naar aanleiding van uw oproep wil ik graag mijn ervaring als (kortstondig) advieseur bij deze firma vertellen.
Na een inwerkperiode van 1,5 uur werd ik als subsidie adviseur aan het werk gezet, niet het advies maar de directe score (contracten) telde.
In het vuur van het verhaal diende de klant ook een automatische incasso te tekenen.
Toen ik na een paar weken vroeg om afschriften van de uitgebrachtte adviezen, werd dit afgedaan als nog in behandeling of niet subsidiabel.
Ik heb intussen meer ervaring opgedaan met subsidie verstrekkers en weet nu dat tussen aanvraag en toekenning vele valkuilen liggen en dat het voor de doorsnee ondernemer niet relevant is om zelf(standig) een subsidie traject in te gaan.
m.vr.gr.
Pierre
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?