Goedenavond

Mijn naam is Gerard Mooij. Ik werk in de verslavingszorg voor een erkende (gezondheidszorg)instelling in Dordrecht.

Enkele jaren geleden heb ik een Post-Hbo studie: “ supervisie en begeleidingskunde” afgesloten. Dit is een V.O. opleiding.

Binnen onze kliniek is er behoefte aan voortdurende training,bijscholing en supervisie van onze medewerkers, waarvan er meerderen zijn van boven de 40 jaar.

Binnen het aan ons toegekende budget is geen ruimte om een trainer/supervisor aan te stellen. (Gezondheidszorgpotten zijn niet zo uitbundig).

Mijn concrete vraag zou zijn: Is het mogelijk om geld te genereren vanuit bestaande subsidies die verstrekt worden om te investeren in de opleiding van personeel in de verslavingszorg? Als dit het geval is hoe moet ik dat dan aanpakken?

Wat ik het liefst zou willen is om mijn eigen salaris mee te brengen de instelling in, zodat het de instelling nagenoeg niets kost. Het geld dat we krijgen voor de behandeling kan dan directer voor de genezing van de cliënten gaan.

Graag uw reactie op mijn vraag.

Met vriendelijke groet

Gerard Mooij

H.R.Holsterf 83

3315 tc Dordrecht

g.f.mooij@zonnet.nl