subsidie bedrijventerrein

• w..

Wie kan mij over dit onderwerk meer vertellen, het schijnt dat je als bedrijventerrein de veiligheid wilt verhogen dmv surveillance etc. daar subsidie voor te verkrijgen is omdat je de terreinen aantrekkelijker voor de verhuur maakt, helaas kom ik ook bij de verschillende instanties niet verder mee en ook op de subsidieshop van de overheid word ik niet wijzer

• hemme

W,

Waarvoor zoekt u exact subsidie, voor surveillance of ook andere maatregelen.

Wilt u tevens andere doelen bereiken op het bedrijventerrein zoals energiebesparing ,milieubesparing etc.

Hoeveel deelnemers zijn er, wat zijn de vermoedelijke projectkosten en wat is de lokatie van de bedrijventerrein

MVG

Hemme

• Vectrix.nl

Er zijn diverse regelingen die mogelijk interessant zijn. Belangrijk om te weten: in welke provincie/plaatst is uw bedrijventerrein gevestigd.

Groet,

Vectrix.nlw.. schreef:

>

> Wie kan mij over dit onderwerk meer vertellen, het schijnt

> dat je als bedrijventerrein de veiligheid wilt verhogen dmv

> surveillance etc. daar subsidie voor te verkrijgen is omdat

> je de terreinen aantrekkelijker voor de verhuur maakt, helaas

> kom ik ook bij de verschillende instanties niet verder mee en

> ook op de subsidieshop van de overheid word ik niet wijzer

• Karlitto

Ik zou graag willen weten of een project als produceren van fruit middelen(ecologisch schoon) voor buiten en binnen europa en daar bij werkplaatsen creëren in aanmerking komt voor de subsidie.

hemme schreef:

>

> W,

>

> Waarvoor zoekt u exact subsidie, voor surveillance of ook

> andere maatregelen.

> Wilt u tevens andere doelen bereiken op het bedrijventerrein

> zoals energiebesparing ,milieubesparing etc.

>

> Hoeveel deelnemers zijn er, wat zijn de vermoedelijke

> projectkosten en wat is de lokatie van de bedrijventerrein

>

> MVG

>

> Hemme