Stichting oprichten en dan....?

• Sonia Guizani

Hallo dames en heren,

Omdat dit voor mij geheel onbekend terrein is, dus wat vraag je waar aan, richt ik mijn vraag aan jullie met de hoop dat ik hier duidelijkheid op krijg.

Kort geleden zijn we begonnen met het oprichten van een stichting. De stichting heeft als doel: o.a. informatie, advies, scholing verstrekken aan de tunesische bevolking in Nederland maar ook informatie over Tunesie verstrekken voor anderen die geinteresseerd hier in zijn. Verder zijn er natuurlijk een hoop andere activiteiten die wij willen verzorgen. Mijn vraag is eigenlijk waar kan ik terecht met mijn subsidieaanvraag dus bij wie???

Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking!

Met vriendelijke groet,

Sonia Guizani

• Reggie

Hoi Sonia,

Ben je al iets wijzer geworden over je subsidieaanvraag voor het oprichtten van je Stichting? Ik ben namelijk ook op zoek naar informatie hierover. Kun je me erover inlichten als je eenmaal die informatie hebt die je zoekt. Kunnen we voor onze Stichting ook wel gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Reggie van Heesch

• Sonia

Nee helaas ben ik nog niks wijzer geworden. Heb er helaas geen antworden op gekregen en ben zelf nog steeds zoekende. Ik zal je zeker op de hoogte houden van de vorderingen. Mocht jij een stap verder zijn hoor ik het ook graag van je!

groetjes,

Sonia

• Reggie

Hoelang ben je al bezig dan..??

Misschien een tip om te kijken bij subsidie.startpagina.nl of kijken op

vanderkuip.nl (deze geeft subsidieadvies en andere adviezen).

We houden elkaar op de hoogte…

REGGIE

• Sonia

Ik ben nu ongeveer twee maanden aan het zoeken naar een geschikte subsidie. En dan het liefst een startsubsidie om een stichting te zoeken. Ik ga zeker even op de site kijken en inderdaad we houden elkaar op de hoogte!