Ik probeer het gewoon nog een keer. Ik heb 16-2 ook mijn vraag gesteld of iemand weet of er mogelijkheden zijn voor de Stichting Stil Verlangen. Helaas heb ik nog geen antwoord gekregen. Waarschijnlijk omdat het niet bekend is of dat het gewoonweg niet mogelijk is. Maar wie weet dat een aantal nieuwe of andere mensen misschien wel een antwoord kunnen geven.
Wat doet de Stichting Stil Verlangen:
* Het voorzien van informatie aan belangstellenden omtrent onvruchtbaarheid en kinderwens.
* Het verrichten van alle verdere handelingen, die met het vorenstaande in de ruimste zin verband houden of daartoe bevorderlijk kunnen zijn.
* De stichting tracht haar doel onder meer te verwezenlijken door het verstrekken van informatie op het internet.
Stichting Stil Verlangen heeft zich als doel opgelegd om kosteloos informatie te verstrekken aan belanghebbenden omtrent onvruchtbaarheid en kinderwens.
Weet u of iemand of er subsidiemogelijkheden zijn voor deze stichting, die zich met name richt op informatievoorziening en lotgenoten en tot wie ik me in eerste instantie eventueel zou kunnen richten?
Bedankt en groeten Saskia Pennings