Wie kan mij helpen aan een startkapitaal

• De Hypotheekadviseur

Beste lezers,

Ik ben een startende ondernemer in de bemiddeling van hypotheken en heb een startkapitaal van ? 15.000 nodig. Wie wil / kan mij daarbij helpen.

Graag alleen serieuze reacties via mijn e-mail, en ik betaal niets vooraf. (achteraf geen probleem).

Alvast bedankt

De Hypotheekadviseur

• Vectrix.nl

Als de bank niet wil/kan meewerken, zoek dan onder de 3F-en: Friends, Family and Fools.

• De Hypotheekadviseur

Is dit het advies van een bedrijf??????

Wie zijn hier de fools??????

• Vectrix.nl

Geachte heer, mevrouw,

Dit is een zeer serieus advies van een bedrijf dat de klappen van de zweep kent als het gaat om financiering van bedrijven. Jammer dat u dit advies blijkbaar niet serieus neemt. U zult immers bij een financier (tenzij het de categorie fool is) niet op een investering moeten rekenen. Gezien het lage bedrag, blijf ik er bij: zoek het onder familie, vrienden of investeer het zelf!

Met vriendelijke groet,

Vectrix Consultants B.V.

Michel Simons

———————–

Vectrix Consultants B.V.

Amsterdam Science Park

drs. M. Simons, MPA

Managing Partner

Kruislaan 402

NL-1098 SM Amsterdam

The Netherlands

Tel : +31 (0)20 888 4030

Fax : +31 (0)20 888 4305

Info: www.vectrix.nl

The information contained in this communication is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are not the intended recipient you are hereby notified that any disclosure, copying, distribution or taking any action in reliance of the contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful. Vectrix Consultants B.V. is neither liable for the proper and complete transmission of the information contained in this communication nor for any delay in its receipt.

—–Oorspronkelijk bericht—–

Van: adviseur adviseur

Verzonden: maandag 24 maart 2003 18:39

Aan: michel.simons@vectrix.nl

Onderwerp: Re: Wie kan mij helpen aan een startkapitaal

Is dit een advies van een bedrijf??????

Wie zijn hier de fools??????

— Vectrix.nl wrote:

>Dit bericht is verzonden door: subsidie.startpagina.nl.

>

>—————————————————————-

>

>Als de bank niet wil/kan meewerken, zoek dan onder de 3F-en: Friends, Family

>and Fools.

>

>

>—————————————————————-

>Verzonden door www.prikpagina.nl

Get your FREE Email at http://www.adres.nl

Select your own custom email address for FREE! Get you@yourchoice.com w/No Ads, 6MB, POP & more! http://www.everyone.net/selectmail?campaign=tag

De Hypotheekadviseur schreef:

>

> Is dit het advies van een bedrijf??????

>

> Wie zijn hier de fools??????