Subsidies voor Stichting Stil Verlangen

• Saskia

Hallo,

Ik ben (als vrijwilliger) aan het onderzoeken of er subsidiemogelijkheden zijn voor de Stichting Stil Verlangen. En aan welke voorwaarden een subsidieaanvraag c.q. de stichting zou moeten voldoen?

De stichting heeft de volgende doelen:

·Het voorzien van informatie aan belangstellenden omtrent onvruchtbaarheid en kinderwens.

·Het verrichten van alle verdere handelingen, die met het vorenstaande in de ruimste zin verband houden of daartoe bevorderlijk kunnen zijn.

·De stichting tracht haar doel onder meer te verwezenlijken door het verstrekken van informatie op het internet.

Stichting Stil Verlangen heeft zich als doel opgelegd om kosteloos informatie te verstrekken aan belanghebbenden omtrent onvruchtbaarheid en kinderwens.

Weet iemand of er subsidiemogelijkheden (overheid/ fondsen) zijn en tot wie ik me zou kunnen richten?

Alvast bedankt voor een eventueel antwoord.

Groeten Saskia

saskia@stilverlangen.com

• Reggie

Hoi Saskia,

Hoelang ben je al bezig om subsidie te vinden voor je Stichting? Mogelijk wil ik ook een Stichting oprichten met een soortgelijke doel. Kosteloos informatie verstrekken. Het enige verschil tussen onze Stichtingen is het onderwerp. Kun je me op de hoogte houden van je vorderingen? Ik ben zeer benieuwd of er subsidies bestaan voor een Stichting die kosteloos informatie verstrekt.

THANKS

REGGIE