hallo!
Ik ben Kitty, een 37-jarige vrouw uit Hengelo die eind April naar India afreist om op vrijwillige basis op een school te gaan werken.
Dit alles is nogal onverwachts, via een advertentie op het internet ( via volunteer abroad) tot stand gekomen.
Het gaat om een school waar kinderen uit de sloppenwijken worden opgevangen.
Ik ga voor een periode van maximaal twee jaar.
Aangezien deze reis en het verblijf aldaar heel onverwachts op mijn pad zijn gekomen en ik deze kans niet wil laten schieten heb ik toegezegd.
Ik vraag me echter af of ik niet meer voor de kinderen uit de sloppenwijken zou kunnen doen door het vinden van een sponsor of een fonds.
Zelf heb ik niet of nauwelijks financiele reserve en eigenlijk zou zelfs hulp aan mj persoonlijk ook heel welkom zijn voor het financieren van de reis, verblijf etcetera.
De basis is verzorgd, een kamer en maaltijden maar dat is het dan ook.
Mijn vraag is nu of er iemand meer weet dan ik en/of zich geroepen voelt mij te helpen zodat ik meer kan doen en me breder zou kunnen inzetten.(dit uiteraard in overleg met de school en de eventuele sponsor/donateur.
Dit is een volkomen eerlijke poging van mij iets te doen voor de mensen in Tamil-Nadu; waar ik al eerder maanden heb doorgebracht.
Bij voorbaat hartelijk dank voor een eventuel tip of advies.
p.s. Ik weet dat er fondsen zijn maar die zijn vaak voor mensen die via een Nederlandse organisatie vertrekken wat in dit geval niet zo is.
Met vr. gr. Kitty