Geachte heer,
Mogelijk heeft u gelijk over uw reactie op mijn prikbord, daar zit iets in. Wij zijn pas gestart met de site, dus mogelijk zal hier dan nog iets in veranderen.
Verders slaat u de plank volledig mis!! Uiteraard zijn wij een bedrijf, moeten dus commercieel denken, toch, daar is toch niets mis mee? Commercieel betekend toch niet goed of fout?
Allereerst, wij sturen geen verkoopjongen langs (zoals vele andere bureau's) die er alles aan willen doen om de klant ongeacht of er mogelijkheden zijn, geld uit hun zak te kloppen.
Ten tweede, wij doen een vrijblijvend, dus kostenloos onderzoek. Blijkt uit dit onderzoek dat er geen mogelijkheden zijn, dan lichten wij de ondernemer hier uiteraard over in en bedanken wij hem of haar netjes dat wij dit voor hem of haar hebben mogen uitzoeken, lijkt mij juist niets mis mee!!
Zien wij mogelijkheden voor een ondernemer, gaan wij dit zeer grondig uitzoeken en verzamelen wij alle stukken voor een of meerder aanvragen. Wij hebben er dan mogelijk al vele uren werk “inzitten”, maar brengen dan echt nog steeds niet in rekening!
Pas als wij denken, de aanvragen gaan nu de deur uit, dan pas sturen wij de eerste factuur van Euro 600,-. Krijgen wij dan na verloop van tijd van de subsidieverstrekker een positief bericht, dan sturen wij onze tweede factuur van Euro 600,- toe. Dit is toch juist mee gespreid voor de ondernemer in kwestie?
Blijkt dat wij het bij het verkeerde eind hebben, m.a.w., de subsidieaanvragen worden negatief beoordeeld, dan krijgt de ondernemer het bedrag van de eerste factuur, Euro 600,- per omegaande retour, dit staat gewoon netjes en juridisch in overeenkomsten vermeldt.
Waarschijnlijk heeft u onze site niet goed gelezen of begrepen, juist wij zijn van mening dat we eerlijk bezig zijn!!
Met vriendelijke groet,
Dhr. M.R. van der Hulst