Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Mark Weistra, 28 jaar. Ik zit nu in het vierde jaar van de Nederlandse Film en Televisie Academie in Amsterdam. Ik heb tot mijn 22 in Leeuwarden gewoond en droomde al vanaf mijn jeugd om films te maken. Eindelijk is het zover. Ik ben vol bezig met mijn eindexamenfilm.
De opnamen zijn eind januari gepland. De VARA heeft de film al gekocht en hij wordt uitgezonden, waarschijnlijk ergens in de zomer van 2003. We krijgen ook geld van de academie zelf, en er is een bedrijf, 25 fps., dat ieder jaar een eindexamenfilm financieel sponsort, en dit jaar hebben ze mijn film uitgekozen van de 12 andere projecten.
Maar nu komt het; het is financieel nog niet genoeg om de ambities die ik met het project heb, te verwezenlijken, ik ben nu op zoek nar mensen die zouden kunnen helpen met sponsoring.
Daartegenover staat dat ik de naam van het bedrijf als sponsor op de aftiteling, en de filmposter, kan vermelden, en deze dus op Nederland 3 te zien zal zijn. Er is ook een belasting voordeel te halen als jullie mij zouden willen sponsoren. Het is als gift aftrekbaar van de belasting.
Ik wil niets liever dan dit project zo goed mogelijk uitvoeren, dit is waar ik jaren naar toe geleefd heb, en ik hoop dat jullie mij hierbij zouden willen helpen.
Met vriendelijke groet,
mark weistra