belastingadviseurs

• Carolien

Ik zit met een probleem. Het zit manelijk zo, dat altijd als ik een probleem heb met mijn belastingformulieren altijd dezelfde adviseur langskomt. Deze adviseur heeft het nogal op mij voorzien. Hij is hulpvaardig maar stelt hele rare voorstellen. Het zit namelijk zo: Vorige week had ik dus weer zo'n probleem hij vertelde me dat hij wel iets kon regelen als ik mn kleren uitrok en voor m ging dansen. Dit vond ik een zeer onredelijk voorstel en ik vraag me af of dit niet strafbaar is. Wie kan mij aan deze informatie helpen.

• Alexander

Ben jij dan zo mooi, dat de adviseur andere adviezen geeft?

Ik help ook veel mensen met fiscale problemen> bel me maar>0546 - 830666

Tot snel horens.

• A. Manni

Carolien,

Je kunt heel eenvoudig naar het dichtsbijzijnde administratiekantoor bij jou in de buurt gaan voor advies of het invullen van belastingformulieren.

Je zit absoluut niet aan deze meneer vast of zo.

A. Manni

Den Haag

• Marike

Dag Carolien,

Ik heb een paar jaar terug precies het zelfde probleem gehad.

Ik wil alleen even zeggen dat ik het goed van je vind dat je hiermee om raad vraagt, want dat is al een hele stap.

Zelf ben ik naar het steunpunt (bij mij in de buurt) gegaan en die hebben ervoor gezorgt dat ik een ander kreeg.

Dus het komt bij jou, denk ik, ook wel goed.

Groetjes Marike

• Carolien

He bedankt allemaal ik denk dat ik veel heb aan jullie adviezen! Echt bedankt.

Ik wilde ook nog ff de groetjes doen aan mn moeder.

Kusjes, Carolien

• Jan Varga

Carolien,

Deze meneer is niet stafbaar omdat je hem zelf in je huis laat. Is het zo dat je naar zijn kantoor gaat dan is hij nog niet strafbaar totdat hij aan je zit. Ook dan moet hij je boven de knie aanraken. Vanaf de knie naar boven is het aanranding.

Anders kan je er niets mee dan niet meer heen gaan en een ander nemen.

Gr Jan