geen badkamer in huis ? subsidie ?

• j,poelstra

mijn zoon en zn vriendin hebben een huis gekocht ,zonder badkamer of douche

nou meende ik dat er subsidie voor was ,wie weet waar je dan wezen moet .

met vr groet ,j poelstra

• Hemme

Subsidie voor badkamer bestaat niet.

Wel kunt u energiepremie krijgen voor het installeren van een HR ketel.

Misschien dat u hiermee in de war bent.

MVG,

Hemme

• Sander

Ik las vandaag dat u bijna een maand geleden een vraag heeft gesteld met betrekking tot subsidie. U kreeg als antwoord van iemand dat er hiervoor geen subsidie voor te krijgen is. Ik zit zelf in de zelfde situatie en heb ook gehoord dat er subsidie voor te krijgen is. Net als U ben ik ook op zoek. Ik heb gehoord dat je hiervoor op de gemeente moet zijn en dan vragen naar subsidie voor woningverbetering. Aangezien we nu bezig zijn met het opknappen van een andere woning ben ik er voor de rest nog niet achteraan gegaan. Maar misschien heeft U er wat aan.

Mocht U ondertussen nog wat andere nuttige adressen gevonden hebben, hou ik mezelf graag aanbevolen en hoor ik deze graag.

P.s. ik weet niet of er ook nog geisoleerd moet worden, maar ik weet wel dat er vanaf 1 januari 2003 hierin het een en ander gaat veranderen (mischien wel verdwijnen), dus misschien heeft U nog wat aan deze tip –> in week 48 of 50 komt er nog een axi bij praxis, n.l. glaswol voor € 2,50/m2 en met een subsidie van € 2,50m2 betaald uw zoon hiervoor dus helemaal niets.

Met vriendelijke groet, Sander

j,poelstra schreef:

>

> mijn zoon en zn vriendin hebben een huis gekocht ,zonder

> badkamer of douche

> nou meende ik dat er subsidie voor was ,wie weet waar je dan

> wezen moet .

> met vr groet ,j poelstra

• hemme

Poelstra / Sander,

Ik heb inderdaag gezegd dat er voor het realiseren van een badkamers geen subsidie aanwezig is. Althans hiervan weet ik het bestaan niet af.

Er gaan wel verhalen in het rond dat het zo is, maar dat blijkt meestal te zijn gebasseerd op geruchten of grootschalige revalisatieprojecten danwel opknappen van monumentale panden.

Je kunt natuurlijk altijd even contact opnemen met de gemeente, daar zijn ze voor. Je betaald immers belasting om het ambtelijk apparaat draaiende te houden

Succes,

Hemme.