Kan iemand mij vertellen op welke wijze ons trainingsbedrijf in aanmerking komt voor een ESF subsidie of een OR subsidie.
Alvast bedankt voor de moeite.
Vincent
Hallo,
Ik ben subsidioloog, en verzorg o.a. subsidieaanvragen van ASML.
In eerste instantie denk ik aan subsidies in het kader van kennisoverdracht. Als het ict betreft, zijn er regelingen op provinciaal, landelijk en europees nivo.
Ik moet toch wat meer info hebben om goed te beantwoorden, maar hierbij mijn eerste antwoord op je vraag.
Geggroet,
Edwin Janus
Beste Vincent Zijlstra,
Een trainingsbedrijf zoals dat van jullie komt per definitie niet in aanmerking voor ESF subsidie. Dat kan nu niet (periode 2000-2006) en dan kon ook niet (perioden 1994-1999 en 1988-1993). Ook al is de indruk wel eens gewekt dat dat wel het geval was, maar schijn bedriegt. Je zocht als aanbieder altijd een aanvrager.
Wel kan een trainingsbedrijf uitvoering geven aan een scholingsproject waarvoor ESF subsidie is aangevraagd. Wie mogen er aanvragen? alle gemeenten, een selectie van de O&O-fondsen van de bedrijfstakken, het ministerie van OCW en SZW. Advies: bouw een netwerk op bij gemeenten, bedrijfstakfondsen en bedrijven. De OR kan vanuit een bedrijfstakfonds ook subsidie krijgen voor typische OR opleidingen. Ook hier bent u slechts uitvoerder en geen aanvragen.
Onno van der Kuip
Beste Vincent,
Je trainingsbedrijf kan voor meerdere regelingen in aanmerking komen.
Stuur me een korte mail en dan doe ik een onderzoek.
Wellicht is dan een afspraak om te komen tot samenwerking zinvol.
Wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op.
Onze website is http://www.rendeuro.nl/
Bert Stegehuis.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?