Mogelijkheden subsidies en ondersteuning

  • Patrick Eliasar

    Op korte termijn, naar alle waarschijnlijkheid per 1 mei doch ultimo 1 juni 2002, start ik samen met mijn 2 mede vennoten activiteiten onder de naam Talk4You BV welke momenteel nog in oprichting is. Talk4You gaat als contact center activiteiten ontplooien met Nederland als haar primair werkgebied. Het contact center gaat zich basaal onder andere bezig houden met inbound- en outbound telefoonverkeer, inbound- en outbound e-mail verkeer, agenda-planning en CRM-activiteiten via internet voor derden. Hierbij wordt als doelgroep een gebalanceerde mix van MKB- en grotere bedrijven in iedere bedrijfstak gehanteerd. De kern van de activiteiten zou als ‘dienstverlening’ kunnen worden betiteld. Daarbij hebben wij ‘innovatie’ op het gebied van multi-mediale toepassingen en het aanspreken van nieuwe markten en kanalen hoog in het vaandel.

    Gaarne zou ik nadere informatie van u willen ontvangen van de mogelijkheden voor Talk4You op het gebied van subsidies en ondersteuning. Wellicht bestaat de mogelijkheid een en ander in een informatief gesprek door te nemen.

  • Pim de Bokx

    Je mogelijkheden zijn:

    WBSO: mits je nieuwe (software) technologie gaat toepassen.

    Open source: Syntens heeft net 1,4 miljn gekregen om open-source projecten te ondersteunen.

    Bij ons: je kunt je aansluiten bij ons netwerk van innovatieve ondernemingen, zie www.bvit.net. Zolang je in de kraamkamer zit helpen we je voor kostprijs dankzij een intern subsidiesysteem.

    succes!