dancemuziekproduktie centrum opzetten

  • maarten claessens

    Er zijn vele jongeren die zich bezig houden met het maken voor dance muziek.

    Wat mij opviel is dat voor iedere stijl een potje gereserveerd is behalve voor de grootste muziekstroming van dit moment. Ik heb de ruimte om diverse kleine studiotjes te maken waarin deze jongens muziek kunnen produceren. Ik kan ze begeleiden of sturen. We kunnen zelfs iedere maand een cd maken met het talent wat ik kan binnen halen

    Nu is mijn vraag: kan ik subsidie krijgen voor de huur van die ruimte die ik nu heb.

    En voor de verbouwing en voor de apparatuur?

    Ik weet 1000% zeker dat dit een succes zou zijn waar vele jongeren een kans zouden krijgen in de dance muziek.

    Ik hoop heel erg op een goede tip! Ik wil dit namelijk al heel lang doen.

    bedankt.

    maarten

  • Rendeuro uw subsidietijger

    Beste Maarten,

    een mogelijkheid is de;

    Afkorting IPSV

    Naam Innovatieprogramma Stedelijke Vernieuwing

    Budget Voor 2002: € 55,5 miljoen

    Looptijd 01.04.2001 tm 31.12.2004

    Soort bijdrage Subsidie

    een klein stukje hieruit;

    Het is tevens mogelijk om projectvoorstellen in te dienen die vallen onder een aantal nader te noemen prioritaire thema's zoals allochtone woonmilieus, bedrijfsruimte voor startende ondernemers of projecten gericht op de integrale aanpak van de openbare ruimte met bijzondere aandacht voor groen. Het indienen op één van de prioritaire thema's geldt als pré.

    Projectvoorstellen kunnen worden ingediend voor 1 april 2002 bij de Stuurgroep experimenten volkshuisvesting van het Ministerie van VROM

    Wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op.

    Onze website is

    Met vriendelijke groet,

    Bert Stegehuis