Verenigingssubsisdies

  • Wilfred van Middendorp

    Wie o wie kan mij helpen, of een paar tips geven waar ik meer te weten kan komen over verenigingssubsidies. Ik heb het idee dat wij, bij onze zwemvereniging lang niet van alle mogelijkheden gebruik maken. Vandaar.

    Dus wie helpt mij?

    Groeten Wilfred van Middendorp

  • Rendeuro uw subsidietijger

    Beste Wilfred,

    Algemeen

    Afkorting ACCOMMO

    Naam Bijdragereg. t.b.v. de bouw, aanleg en verbetering van over- dekte en onoverdekte sportaccommodaties v. sportverenigingen

    Budget Voor 2002: onbepaald

    Looptijd 01.01.1996 - onbepaald

    Soort bijdrage Subsidie

    Samenvatting

    De vereniging NOC*NSF heeft de Bijdrageregeling ten behoeve van de bouw, aanleg en verbetering van overdekte en onoverdekte sportaccommodaties van sportverenigingen vastgesteld. Voor een bijdrage op grond van deze regeling komt in aanmerking NOC*NFS ten behoeve van sportverenigingen, respectievelijk bundeling van sportverenigingen, gemeenten en instellingen die de accommodatie in eigendom hebben.

    De bijdrage voor een overdekte accommodatie bedraagt maximaal 10% van de investeringskosten met een maximum van € 11.340 (f 25.000,–) per aanvrager. Voor hockeyvelden geldt een maximum van € 18.150 (f 40.000,–) en voor de atletiekaccommodaties en wielerparcoursen geldt een maximum van € 11.340 (f 25.000,–).

    Een aanvraag moet voor het begin van de bouw worden ingediend bij het NOC*NSF.

    etc..

    Wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op.

    Onze website is

    Met vriendelijke groet

    Bert Stegehuis.