Beste Jan,
Doordat ik zelf ondernemer ben en door mijn werkzaamheden in de management-ondersteuning (ISO), heb ik gemerkt dat ik ook uitstekend kan scoren in subsidieland.
Als (subsidie)adviseur is het volgens mij onontbeerlijk dat je de taal van de ondernemer spreekt en snapt wat hij wil. Je kunt dus alles weten van subsidies, maar weinig over het bedrijfsleven, dan scoor je niet of matig. Er kan een prachtige regeling zijn, maar als het bedrijf is er nog niet aan toe is dan lukt het toch niet.
Ik ben een generalist maar toch weet ik binnen een mum van tijd alles van een bepaalde regeling. Dit kan door mijn lidmaatschap op www.subsidies.nl. Hier kan ik alle regelingen downloaden met wet-teksten, brochure, aanvraagformulieren etc..
Je kunt je voorstellen dat indien ik een ondernemer heb die rijp is voor een regeling, dat dit project zich dan ook richting de 100% kans van slagen gaat bewegen. Als de ondernemer er nog niet rijp voor is, mislukt het project wellicht nog in de eindfase. Dit kan ik mij niet permitteren, want dan beur ik ook niets !
Wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op.
Onze website is
Met vriendelijke groet,
Bert Stegehuis