subsidie voor emigratie

  • Annie

    Oum saifuddien Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo melanie, Ik ben inmiddels al geemigreerd

    > naar Libya. Mijn man komt ook uit Libya. Maar

    > alleen je man zou een oprotpremie krijgen omdat

    > hij zeg maar terug gaat. En je kan het navragen

    > bij de belastingdienst. Misschien vind je het leuk

    > om contact te nemen met mij. Groetjes Oum

    > Saifuddien

    Hallo,

    Zou ik mischien iets mogen vragen aan je over emigreren?

    mijn man,ik en de kinderen zijn bezig te bekijken hoe we naar jordanie kunnen verhuizen vanuit nederland,nu horen we zo links en rechts dat je daar subsidie's voor kunt krijgen?

    Weet u daar mischien ook iets van?

    zou het graag horen want wij weten er maar weinig vanaf.

    mijn mail adres is : sjeima@hotmail.com

    alvast dank

    groetjes Annie

  • J. Eden

    Ik wil naar England emigreren, Is het dan mogelijk om financiele steun te krijgen?

  • giosgirl

    Ik zie veel vragen maar zeer weinig oplossingen of gerichtte suggesties. Veel gaat over remigratie. Is een remigratie (min periode van verblijf vereist?)ook naar het land waar men ooit tijdelijk heeft gewoond(dus niet het vaderland)? Ik wil weten of men uitkering/pensioen, kinderbijslag, med verzekringen etc door of opnieuw kan laten lopen in het emigratieland. Wat zijn de bedragen en hoe gaat het in zijn werk. Wat is stap 1? Bij wie of welke instantie haal ik deze info? belasting? gemeente? emigratieland? advocaat? wetswinkel?

  • giosgirl

    op www.nmigratie.nl kan men wel een zelftest doen om te kijken of men in aanmerking komt voor subsidie/emigratie

  • billyrange

    Ik zou graag willen weten of ik subsidie kan krijgen ( voor reis kosten en de kosten voor mijn inboedel ) als ik naar de Fillipijnen gaat emigreren? Graag een reactie van iemand die daar meer van weet .

  • peter de jong

    Ik wil een dikke subsidie van de staat, als ik vertrek uit Nederland. Het wordt hier oud en saai. Wie weet hoe en of dit kan?

  • Nederlander

    Dit advies is natuurlijk erg mooi als je als buitenlander Nederland bent ingekomen. Maar voor de Nederlanders die in het buitenland iets willen beginnen heb je niets aan het NMI of de SVB. Dit is alleen voor hen die als buitenlander hier zijn komen werken en vervolgens terug willen.

  • R Thomas

    Ik krijg een wia uitkering , kan ik in aanmerking komen voor een subsidie voor emigratie naar Bonaire

  • sfer

    is het waar dat je als nederlandse ook een emigratie uitkering van 500 kankrijgen

  • N.Francisca

    beste mevrouw/meneer,

    Graag zou ik willen weten of ik in aanmerking kom voor een subsidie als ik naar Bonaire wil verhuizen.

    Ik ben 39 jaar en ben moeder van 4 kinderen en leef nu van een uitkering.

    met vriendelijke groet,

    N. Francisca