Werkplekaanpassing

  • Mirjam Valkenet

    Wij zouden in onze (non-profit) instelling de balies willen aanpassen met zit/sta -gedeelten en verdere arbo-gunstige aanpassingen.

    Is hier ook subsidie voor te krijgen ergens (de balies worden waarschijnlijk niet verstelbaar, die vallen onder de arbo-afdrachtsvermindering).

    Graag hoor ik of er mogelijkheden zijn. Bij voorbaat dank.

  • Rendeuro uw subsidietijger

    Beste Mirjam,

    Alweer vele mogelijkheden !

    Eén daarvan is;

    Algemeen

    Afkorting FARBO

    Naam Regeling willekeurige afschrijving arbo-investeringen

    Budget Voor 2001: € 90,76 miljoen (f 200 miljoen)

    Looptijd 01.01.1998 - onbepaald

    Soort bijdrage Fiscale stimulans

    Wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op.

    Onze website is

    Met vriendelijke groet,

    Bert Stegehuis

  • Jan de Bie

    Beste subsidietijger,

    Ik denk dat Mirjam ook wel wil weten hoeveel het budget is voor 2002?

    En met name wil ze weten (denk ik) hoeveel van dat budget voor deze aanpassing voor haar beschikbaar is.

    Het zou bij wijze van uitzondering wel erg leuk zijn als u dat eens haarfijn uit de doeken doet en de wijze waarop ze zoiets kan aanvragen.

    Is het in zo'n geval ook strikt noodzakelijk (gezien de inspanningen en de benodigde kennis) om daarvoor een subsidieadviseur in te schakelen? Nou ja dat zal wel blijken uit uw antwoord…….

    Trouwens vind u het ook niet vreemd dat de subsidieverstrekkers het aanvragen van subsidie zo ondoorzichtig maakt? Ik heb me laten vertellen dat de beste subsidieadviseur eigenlijk het bedrijf is die het nodig heeft.

  • mr Onno van der Kuip

    Beste Mirjam,

    Klik eens op de subsidie.startpagina.nl op de link FARBO onder de rubriek Nieuwbouw en Investering. Daar tref je informatie aan over de regeling waar de subsidietijger op doelt.

    Onno van der Kuip, naar aanleiding van opmerking jan de bie

  • Rendeuro uw subsidietijger

    Beste Jan,

    Om iets haarfijn uit te zoeken is er wel een ondertekende opdracht noodzakelijk.

    Ik ben geen prodeo-figuur.

    Wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op.

    Onze website is

    Met vriendelijke groet

    Bert Stegehuis.

  • Henry Schunselaar (ex-Allure Travel)

    Mirjam,

    Zou jij mij willen mailen indien je de Mirjam bent die wij zoeken? We hebben 21 jan 2011 in Utreg een reunie.

    Vriendelijke groet,

    Henry Schunselaar(Ex-IATA )